Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vandaag ( eindelijk ) de Phantom eens getest.
Viel me echt alles mee, ondanks de wind was hij ( door de GPS ) heel stabiel.
Gopro zat nog op de standaard mount, anti jello staat in backorder, al vind ik het zo al erg meevallen.
Gopro draait nu op 720p 60fps, editen heeft de kwaliteit wel een stukje achteruit gegooid.
Toetsenbordje binnen: een G105 (franse layout i.p.v. normale belgische),
en natuurlijk ook een Zalman M300 muis.
Het toetsenbord typt nogal raar (want die heeft geen low profile toetsen zoals m'n vorige X8 tobo), en de muis, ja voor budget verwacht je niet veel, maar die ligt wel nog goed in de hand. En de auto fire mode is gewoon een dubbelklik :/
De oude (2jr) had kuren. Niet echt een degelijke aandrijfconstructie zag ik toen ik 'm vorige week uit elkaar haalde. Liever nieuw dus dan wekelijkse grasmaaiperikelen. Beetje format c: mentaliteit.
Bedankt voor jullie tips! Wij gaan er onmiddellijk achteraan!
Juist in dit grasmaaier tijdperk is het van dergelijk belang dat de tuinmannen weten wat hun rechten zijn, nog al te vaak is het dat de tuinmannen met het kluitje het gras in worden gestuurd.
En onwetendheid is vaak aan de orde, terwijl Nederlandse wetgeving hierin heel duidelijk is en de tuinmannen beschermen voor wanprestaties van grasmaaierleveranciers.
En wij zeggen hier bij ons, maai een klant zoals je zelf ook gemaaid wenst te worden ;-)