Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Tijd om de RC hobbie een stapje hoger te gaan pakken.
Dat afstand bestuurde snap ik nu wel, tijd om autonome robots te gaan bouwen.
Highlights & details
Programmeerbaar in Compact-C, Basic en Assembler
Kleine bewegingsradius
Individueel uit te breiden
Beschrijving
De als bouwpakket verkrijgbare robot Pro-Bot128 is het ideale uitgangspunt om kennis te maken met de thema's elektronica, mechanica en programmeren. Daardoor is het zeer geschikt voor schoolopleidingen bijscholing. Het brein van de robot is een „C-Control Pro Mega128“ die voldoende geheugencapaciteit en snelheid heeft, ook voor complexe taken. Uiteraard kan de Pro-Bot128 worden uitgebreid met verschillende sensoren en schakelaars, bijv. d.m.v. de I2C-bus. Het meegeleverde softwarepakket met diverse test- en voorbeeldprogramma's helpt om snel met de PRO-BOT128 te kunnen starten.
Uitvoering
2 lichtsensoren
2 afstandsmeters odometer
1 lijnsensor
1 IR-anti-botsingssysteem (ACS)
1 geluidssensor
Sensor voor de voedingsspanning
Laadbus
Miniluidspreker
64kBit I2C-EEPROM.
haha, da's een leuk speelgoedje doet me terugdenken aan mijn studententijd, was toen altijd een droom om zoiets samen te steken, maar helaas is het er nooit van gekomen, moest toen iedere euro opzij leggen voor ander leuks Maak je hier ook een buildlog van?
haha, da's een leuk speelgoedje doet me terugdenken aan mijn studententijd, was toen altijd een droom om zoiets samen te steken, maar helaas is het er nooit van gekomen, moest toen iedere euro opzij leggen voor ander leuks Maak je hier ook een buildlog van?
Wil het ook al heel lang en had nu zo iets van ga het gewoon leren.
Ben ondertussen ook al 28 maar het is nooit te laat om te leren.
Wil hier wel een buildlog van maken hoor, zet ik dan wel in het RC topic.
Prijs valt overigens ook wel mee voor dit pakket, 60 euro.
tjah, toen in die tijd waren ze nog aardig duurder en had ik maar weinig zakgeld en wilde ik nog eens graag mijn stokoude gamePC upgraden (heeft me 2 jaar zakgeld gekost :|). Bovendien kruipt er ook nog aardig wat tijd en heb je goed materiaal nodig, allemaal zaken die ik toen niet had. In elk geval bedankt voor de link, wie weet