Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
dit krijg je nadat je als grootverbruiker bent bestempeld bij telenet ( aka teleslet)
echt niet meer werkbaar ben eens benieuwd of het over paar uurtjes beter gaat want zou enkel tijdens de drukke periodes op't netwerk zijn...
Greetz B0B0
met 15 firefox-vensters met bijna allemaal min 3 tabbladen... allemaal probleem met verbinding nu
als dit zo ook is tijdens de niet drukke periodes (achter 2uurtjes dus) dan denk ik morgen maar eens een telefoontje te doen richting de klantendienst want dit is amper doenbaar...
Greetz B0B0
met 15 firefox-vensters met bijna allemaal min 3 tabbladen... allemaal probleem met verbinding nu
als dit zo ook is tijdens de niet drukke periodes (achter 2uurtjes dus) dan denk ik morgen maar eens een telefoontje te doen richting de klantendienst want dit is amper doenbaar...
Greetz B0B0
Hoewel ik sterk van mening was dat er normaliter op maandag hier niets aan brievenpost gebeurd, heeft Harjo volgens mij een dealtje gesloten met de lokale postbodes:
Burton Anon Figment met Blue Solex lens
Zat te twijfelen tussen deze of een Oakly, heb er verscheidende opgehad (Splice, Crowbar, A Frame), echter zat de Anon beter.
Burton BootHaus tas.
Burton Midweight First Layer pants.
Welke trouwens bij deze weer in de verkoop gaan.
Is een Large, heb zelf een medium nodig.
Tags en alles zit er nog aan.