Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
neej,
weet je de trageldijk???
daar bij die stuw en die fietsbrug staat zo'n bungalow he, en daarbij staat een groot bedrijfspand, wat ooit van fleurke was, dat is van me vader
Het zijn staafjes om aluminium mee te lassen/Hardsolderen.. ik ga het eens testen komt een review over mocht het echt iets zijn
<iframe title="YouTube video player" width="480" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/FNagAcUY508" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> Thx maomao voor de tip
Ze zijn binnen ik ga eerst mn camera opladen:S die was al leeg
Wel erg apart om ze zo vroeg aan de deur te hebben.
Volgens Ziggo zou dit de problemen met de internet verbinding moeten verhelpen. Hun aangegeven dat dat wel een erg makkelijke (tijdelijke) oplossing is. Is namelijk al de 5e sinds augustus 2008. Maar vooruit, zal maar weer eens alles offline gooien en die WCD weer vervangen :S.
Edit: Net even rustig in de meterkast gehangen.
Wel even de datum erop geschreven, kijken hoe lang het nu duurt voordat het weer vervangen moet gaan worden.
heb net een pc gekregen uit het jaar 2001 en er zat standaard Windows 2000 op ;o
en een acer pc'tje met kapotte voeding en een scherm van acer voor 15 euro overgenomen
hier wat pics