Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Op mijn moederbord (Asus P5QPL-AM) zitten er dus 4 aan de achterzijde, 2 aan de voorzijde .
Verder, er komt nog een PCI USB controller aan die ook nog een header op de PCB heeft. En een van de brackets wordt uit elkaar gehaald voor montage in mijn wekker.
Abonnement afgesloten bij Fit For Free. Voor 15,95 euro per maand onbeperkt fitnessen :S
Dat is echt cheap!!! (voorheen bij David Lloyd, dat scheelt echt behoorlijk qua maandbedrag)
Abonnement afgesloten bij Fit [B]For Free[/B]. [B]Voor 15,95 euro per maand[/B] onbeperkt fitnessen :S
Dat is echt cheap!!! (voorheen bij David Lloyd, dat scheelt echt behoorlijk qua maandbedrag)[/QUOTE]
Wel een vreemde naam zeg.
Het is op EL basis dus ben ik bang dat je dan ook niet beter gaat vinden dan dit ?
Kier heeft eigenlijk hetzelfde met z'n groene folie.
Dat is ook niet zo groen als een LED groen is.
Net gekregen van men internet provider een jaartje gratis Fibernet 60 omdat ik gisteren gewonnen had :O
Deze morgend stonden ze hier al om iets voor 8.00u,kwam ik uit men bed met piep oogjes...
Achja hier men nieuwe snelheden: