Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zonde van de steur! Hier doen ze het gelukkig allemaal goed! . Ik hou ze ook goed in de gaten voor stress en of ze genoeg eten dat gaat namelijk wel moeilijk omdat ze niet snel eten en de overige vis het opeet :017:
Vandaag binnen gekregen:
(Met behulp van Brinkdinges van BEP)
Een sata voedingskabel, afkomstig van een Corsair HX620 bestemd voor mijn HX520 en Vertex.
Het uiteindelijke resultaat is het volgende:
En als je je afvraagt; "Is dat nou hout daar?" Ja, dat klopt.
Ik moest een klein verlengstukje maken, omdat mijn HDD-bay 3.5" harde schijven klem zet, ipv vastschroeft.
Heel mooi systeem, maar helaas was de Vertex met bracket wel hoog en breed genoeg, maar niet lang genoeg.
Ik heb ook vandaag een paar dingen besteld, zoals een Lian-Li Bezel en een Scythe Kaze Server fancontroller, maar die laat ik wel zien als ze binnen zijn. 8)
lanboxje is binnen, alles gelijk ingebouwd en niet zonder moeite
videokaart paste niet door de hd bay, die dus iets opgeschoven en een nieuw gat geboord om die weer vast te kunnen zetten.
ook een stuk van de hd bay afgeknipt die naast de dvd drive zit omdat die ook in de weg zat voor het andere PCI-E slot, waar ik nu de videokaart heb.
alles klaar, zet hem aan en zie dat mijn northbridge 70 graden werd, IDLE
dus de cpu weer op stock gezet, bovenkap eraf en fans erop.
gelijk op highflow een 80x80 fan besteld.
die eenmaal binnen gekregen gat geboord en fan erop gemonteerd.
hier het resultaat