Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
bladen staan waterpas, afvoer is mooi aangesloten en lekt niet.
gat voor kraan is er ook, maar moet nieuwe dichting rubber vo kraan hebben, vrouw heeft da kapot gemaakt.
Vandaag mijn bestelling binnen gekregen. :026:
Met de Mario Kart en wat te snoepen, bedankt Freddy. :icon_keel:
Ik zal zeker foto's maken van de build, moet ik even een paar dagen gebruik maken van m'n reserve pc.
Helaas heb ik de komende 2 weken weinig tijd. :icon_sad:
Ik ga toch ook nog eens of een 360 of een 480 van TFC bestellen. Ik heb nu zo'n 120 van TFC en de kwaliteit van de Black Ice is ineens verdwenen. Ik wilde in eerste instantie al gelijk voor een TFC 360 gaan maar die waren toen niet op voorraad.
bladen staan waterpas, afvoer is mooi aangesloten en lekt niet.
gat voor kraan is er ook, maar moet nieuwe dichting rubber vo kraan hebben, vrouw heeft da kapot gemaakt.
Ze waren iets meer de €50,- en Ultimate Ears maakte hiervoor voornamelijk oortjes vanaf €150,- tot €300,- dus dit was een stuk betaalbaarder, helemaal omdat ik ze maar korte stukjes gebruik in het OV. Ik laat ze eerst een tijdje inspelen, dus morgen hoor je het.