Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vandaag binnengekomen;
-OCZ Vertex 60GB SSD
-bijpassend 2.5" naar 3.5" bracket
-Arctic MX-2
-3 Revoltec zwart gesleevede sata kabels.
Kom er alleen achter dat ik iets te weinig/onhandig geplaatste sata voedingkabels heb. :j
Ik heb er 4, maar 2 zitten er al op mijn huidge HDD's en 1 zit er op mijn sata dvd-brander.
@Zwerver: Ik laat het je weten hoe het mij vergaat. Het is iig een hele hele mooie kast. Ik vind het tot nu toe alleen jammer dat de binnenkant niet zwart is maar ja die zijn er niet zo veel.
Heb net Lian Li T-713B Top-Cover , Lian Li W-75BP Side Panel en Zalman 5.25 Bay ZM-MFC1 Plus (fancontroller) gekocht op Highflow.
een Fles Absinth van 50cl geloof ik, gekocht in Tsjechië
straf spul, maar je wordt er o zo energiek van, eigenlijk maakt het je zelfs een beetje paranoïde voor een tijdje, stonden ook nog andere flessen, waar die stof inzat waar je ging van trippen, maar die was me wat te duur hoor ...
edit: blijkbaar 'n fles van 19,5 cl
en die fles ziet er zo goed uit en idd met mate drinken want een klein shot, krijg je het al heel erg warm van, je voelt bijna niks meer, mag je buiten in je t-shirt staan en het 2°C zijn, je voelt er niks van , op feestjes en discotheken heeft het weer een ander effect