Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wij hebben zo'n 'gewone' Dyson, een echte stofzuiger en niet zo'n kruimeldief alleen daar was al heel snel dat oprolmechanisme voor de stroomkabel lam van. Beste wel ruk, nu moet je zowat altijd dat ding met de hand er terug in rollen.
Ja, is een prima ding, net zoals in de reclame . Dat probleem met die kabel is alleen bij 'oudjes' volgens mij, die van ons is inmiddels ook alweer 4 jaar oud. Ik denk dat dat met die nieuwe is opgelost.
Geen kruimeldief, maar heb de Philips variant zonder zak:
Prima beestje en dat voor maar 100 euro.
Wat wel vervelend is en tevens ook bij die van Dyson, is dat als je de stofzuiger
wilt legen het best rommelig is. Gooi maar eens een emmer met stof weg, dat
gaat gewoon niet netjes. Je zal altijd een stofwolk hebben, als je dat niet op
balkon of buiten doet zit je hele huis onder.
Ook ranzig is dat je de filters moet schoonmaken, het is geen prettig gezicht
zeg maar. Nog niet te spreken of de haarballen :043:
Ja zeg dat wel!
Maar heb nu soort van techniek ontwikkeld.
Plastic tasje (die je bijvoorbeeld kan afscheuren bij de kassa van de supermarkt) om de emmer en elastiek erom heen.
Dan goed schudden tot alle stof erin zit.
Tasje los halen, dichtknopen en klaar is kees
Iedereen kent me casemod wel en me hardware.
Dus nu laat k zioen wat k vorige week alemaal heb gekocht, volldeige keuken, waar k volop aan t werk ben, en wat me casemod doet vertragen, k gok nog een dag en keuken is klaar se.
Zeer mooie keuken, toch die afvoer nog mooi kunnen verbinden. En je kunt voor de veiligheid nog een tijdelijk lusterklem zetten op die blote stroomkabel met stroom op :116:
Zijn de kasten onder het groot blad ook al samen gevezen?
Vrouwtje zal blij worden met zo een mooi keukentje, weer goei punten :eusa_clap::079::079: