Nightwish68
Junior Member
Log van mijn nieuwe build met Coolermaster HAF en m'n nieuwe waterkoeling spul.
TFC Xchanger 360 triple radiator.
XSPC Black 5.25 Single Bay Reservoir.
Laing D5-MCP655 12V pomp met EK-D5 X-TOP G1/4 Rev.2 top
EK-Supreme Acetal CPU block.
Hieronder een foto van hoe ik gedacht had de slangen te laten lopen.
Maakt het nog wat uit aan welke kant je de inlet en outlet doet van de radiator?
Nu heb ik voorin de inlet vanaf de cpu en achterin de outlet naar reservoir.
Hoe kan ik het beste de Yate Loon fans monteren met het logo naar de radiator of andersom?
De pomp komt op een zelfklevende dempingsmat te staan welke ik waarschijnlijk nog met 2 schroeven op de bodem vastzet.
De bovenste 2 bays kan ik niet gebruiken i.v.m. de radiator
In de 3e bay zit het reservoir, de 4e en 5e komen de DVD brander en DVD speler
In de onderste bay komt de diskdrive.
Van DE HAF heb ik de E-SATA kabel en de IEEE 1394 kabel verwijderd daar ik deze niet gebruik.
Op m'n EVGA mobo zit trouwens al een E-SATA aansluiting.
Ik moet nog eens goed kijken waar ik de drainport kan maken.
Had gedacht na de pomp, maar daar is dus geen ruimte voor, het T stuk is inclusief fittingen 10cm breed.
Deze voeding is alleen maar even om te zien welke ruime erover blijft t.o.v. de pomp.
Het zal dan wel tussen reservoir en pomp moeten.
Op de EK top zit ook nog een gat waar nu een afdicht schroef inzit, misschien daar een fitting in met een stuk slang met sealing plug en dat als drainport gebruiken.
TFC Xchanger 360 triple radiator.
XSPC Black 5.25 Single Bay Reservoir.
Laing D5-MCP655 12V pomp met EK-D5 X-TOP G1/4 Rev.2 top
EK-Supreme Acetal CPU block.
Hieronder een foto van hoe ik gedacht had de slangen te laten lopen.
Maakt het nog wat uit aan welke kant je de inlet en outlet doet van de radiator?
Nu heb ik voorin de inlet vanaf de cpu en achterin de outlet naar reservoir.
Hoe kan ik het beste de Yate Loon fans monteren met het logo naar de radiator of andersom?
De pomp komt op een zelfklevende dempingsmat te staan welke ik waarschijnlijk nog met 2 schroeven op de bodem vastzet.
De bovenste 2 bays kan ik niet gebruiken i.v.m. de radiator
In de 3e bay zit het reservoir, de 4e en 5e komen de DVD brander en DVD speler
In de onderste bay komt de diskdrive.
Van DE HAF heb ik de E-SATA kabel en de IEEE 1394 kabel verwijderd daar ik deze niet gebruik.
Op m'n EVGA mobo zit trouwens al een E-SATA aansluiting.
Ik moet nog eens goed kijken waar ik de drainport kan maken.
Had gedacht na de pomp, maar daar is dus geen ruimte voor, het T stuk is inclusief fittingen 10cm breed.
Deze voeding is alleen maar even om te zien welke ruime erover blijft t.o.v. de pomp.
Het zal dan wel tussen reservoir en pomp moeten.
Op de EK top zit ook nog een gat waar nu een afdicht schroef inzit, misschien daar een fitting in met een stuk slang met sealing plug en dat als drainport gebruiken.
Laatst bewerkt: