gunnie_nl
New member
Algemeen: ***** Verzending: ***** Aftersales: *****
Algemeen: *****
prima zaak met de goede instelling, kleine orders komen rap binnen, contact is super goed, gedaan door betrokken personeel.
gemiddeld binnen 15 minuten schriftelijke reactie tijdens en vaak zelfs buiten openingstijden.
altijd een goody's bij de bestelling als een zakje snoep, case bade's of een ballpoint.
Verzending
grote zaken altijd top verpakt, track en trace nummer wordt snel door gemaild.
kleiner bestelling kunnen met de optie "envelop" verstuurd worden wat minimale kosten bijvoegt aan de bestelling.
Aftersales
door de betrokkenheid van het personeel tijdens en buiten werkuren (email, forum, lanpary) zijn de aftersales uitmuntend.
_____________________________________________________________________
klein toevoeging:
gezien ik zelf ook een bedrijf(je) run, kijk je wel eens graag om je heen hoe een ander het doet.
nu heb ik niks met het internet of computer gerelateerde onderdelen, maar je levert toch spullen en diensten en heb communicatie met je klanten.
mijn ervaringen / dingen die ik zie, hoor en leest over highflow maakt zeker een positieve en een solide indruk. de betrokkenheid is zeker 1 van de beste die ik
prive en zakelijk in 20 jaar heb gezien. (en geloof me ik heb wat natte kranten aan de telefoon gehad.)
al met al, highflow / freddy is een bedrijf / ondernemer waar velen een voorbeeld aan kunnen nemen. en waar ik zeker het 1 en ander van zal afkijken in de toekomst op het gebied van communicatie en klantgerichtheid.
Algemeen: *****
prima zaak met de goede instelling, kleine orders komen rap binnen, contact is super goed, gedaan door betrokken personeel.
gemiddeld binnen 15 minuten schriftelijke reactie tijdens en vaak zelfs buiten openingstijden.
altijd een goody's bij de bestelling als een zakje snoep, case bade's of een ballpoint.
Verzending
grote zaken altijd top verpakt, track en trace nummer wordt snel door gemaild.
kleiner bestelling kunnen met de optie "envelop" verstuurd worden wat minimale kosten bijvoegt aan de bestelling.
Aftersales
door de betrokkenheid van het personeel tijdens en buiten werkuren (email, forum, lanpary) zijn de aftersales uitmuntend.
_____________________________________________________________________
klein toevoeging:
gezien ik zelf ook een bedrijf(je) run, kijk je wel eens graag om je heen hoe een ander het doet.
nu heb ik niks met het internet of computer gerelateerde onderdelen, maar je levert toch spullen en diensten en heb communicatie met je klanten.
mijn ervaringen / dingen die ik zie, hoor en leest over highflow maakt zeker een positieve en een solide indruk. de betrokkenheid is zeker 1 van de beste die ik
prive en zakelijk in 20 jaar heb gezien. (en geloof me ik heb wat natte kranten aan de telefoon gehad.)
al met al, highflow / freddy is een bedrijf / ondernemer waar velen een voorbeeld aan kunnen nemen. en waar ik zeker het 1 en ander van zal afkijken in de toekomst op het gebied van communicatie en klantgerichtheid.