Mijn blindedarm deed poef.

Dark-NighT

New member
Mja ok dus vorige week dinsdag was me blinde darm dus ontploft, geperforeerd en gezien ik een hele hoge pijngrens heb merkte ik er niet veel van, dus donderdag toch maar even naar de dokter, blijkt dus dat het me blindedarm was en moest direct naar het ziekenhuis, dezelfde avond nog operatie gehad en tot vandaag in het ziekenhuis gelegen vollop aan de antibioticum enzo.

Ziekenhuis opzich was wel relaxed, gloed nieuw enzo, service was perfect alleen ja het eten, gatverdamme.

Mocht 2 dagen eerder naar huis, mijn herstel ging erg goed en vlotjes, moet nogsteeds wel een hoop pillen slikken enzo maar hoop er op dat ik binne 2 weken toch weer redelijk de oude ben.

Geen pretje zoiets, gelukkig maar 1x in je leven als het je overkomt.

Sw333t

I Love my NUC
Beterschap man, paar maanden terug lag mn vrouw in Boxmeer. Inderdaad hopelijk maar 1 keer in je leven.

Dark-NighT

New member
Jeetje, beterschap man!

Wat is de oorzaak hiervan?
Als ik dat nou wist :)

beterschap gewenst...
Thanks

Beterschap man. En nu?
Nu is het nog mezelf zat eten aan pillen en vooral rustig aan doen, dus dat word een hoop browsen en films kijken.

Beterschap man, paar maanden terug lag mn vrouw in Boxmeer. Inderdaad hopelijk maar 1 keer in je leven.
Thanks

Beterschap!!!!
Je klinkt wel als een bikkel Hahahaha
Hah een bikkel, mischien, bikkel was slim genoeg om toch ff naar de dokter te gaan xD Thanks!

Sw333t

I Love my NUC
Nadeel is dat een blinde darm dergelijke acties kan geven zonder dat er aanleiding of reden voor is.

Gokje: Maagbeschermers, Dyclofenac en Paracetamol?

Dark-NighT

New member
Goed gegokt + antibiotica voor 2 dagen.

Shitload of diarree, door de enorme hoeveelheid antibiotica die ze me in het ziekenhuis hadden gegeven, maar het word al beter nu.

Moet wel zeggen dat uit me bed klimmen vele malen lastiger is, stom laag bed en niks om aan vast te pakken voor ondersteuning, dus val liever in slaap op de bank voor de korte dutjes.

Sw333t

I Love my NUC
Meest effectieve manier, lijkt een beetje op onderstaande:

Eerst zitten, dan kantelen. Opstaan in de omgekeerde volgorde. Je armkracht gebruiken om je zelf overeind te krijgen.

Overigens, die maagbeschermer en dyclo ga je ook flink van aan de schijt. Maar hoe actiever je darmen, hoe beter het is voor het herstel.

Dark-NighT

New member
Sjow, hechtingen zijn er uit, wat een opluchting zeg!

Paar tegenslagen gehad vorige week, onsteking rondom de hechtingen, maar dat is nu wel over. Op naar verbetering en ondertussen lekker relaxen :)

Bovenaan