tommienator
New member
Nu de bench bijna af is, (know it guys, update comming soon :woot)
Alles maar eens in de tussentijd ingebouwd in de CM storm trooper die ik nog gemod had, en ondertussen nieuw graka'tje gekocht (wordt er helemaal zot van, ik haat reference kaarten! Met hun onnodig lawaai!)
Maar goed, ga ik een klein projectje beginnen om heel de pc te watercoolen.
Bedoeling is gewoon alles lekker strak, geen onnodige lussen in de tubing, korste manier... Maar zonder te verliezen in de flow door een teveel aan 90° fittingen te gebruiken!
Maar goed, genoeg geluld! Wat komt er allemaal in?
Hardware
Evga P55 FTW
I7 860 (gelaped.)
Sapphire radeon 7970
16gb corsair dominator 1866
Cooler Master 850watt silent pro
enz. enz.
Koeling
Allemaal acetal/koper blocks, het geheugen, graka en proc. zal zo gekoeld worden.
EK supreme LTx acetal/koper
EK dominator x4 acetal/koper
EK 7970 acetal/koper.
mengeling tussen feser en bitspower fittingen
1 of 2 DC12-400 pompen. (ga ik nog zien, 2 is waaaaaaay overkill... Maar heb ze liggen.)
phobya 150mm black nickled res.
En dan nog 13/19mm blauwe feser tubing (UV.)
Hier wat foto'tjes hoe het er nu uitziet.
En dan beginnen we er morgen vroeg aan, gaat een beetje een 'live stream' buildje worden, dus de vorderingen worden er meteen opgezet.
tot over een 10-tal uurtjes voor de volgende update .
Alles maar eens in de tussentijd ingebouwd in de CM storm trooper die ik nog gemod had, en ondertussen nieuw graka'tje gekocht (wordt er helemaal zot van, ik haat reference kaarten! Met hun onnodig lawaai!)
Maar goed, ga ik een klein projectje beginnen om heel de pc te watercoolen.
Bedoeling is gewoon alles lekker strak, geen onnodige lussen in de tubing, korste manier... Maar zonder te verliezen in de flow door een teveel aan 90° fittingen te gebruiken!
Maar goed, genoeg geluld! Wat komt er allemaal in?
Hardware
Evga P55 FTW
I7 860 (gelaped.)
Sapphire radeon 7970
16gb corsair dominator 1866
Cooler Master 850watt silent pro
enz. enz.
Koeling
Allemaal acetal/koper blocks, het geheugen, graka en proc. zal zo gekoeld worden.
EK supreme LTx acetal/koper
EK dominator x4 acetal/koper
EK 7970 acetal/koper.
mengeling tussen feser en bitspower fittingen
1 of 2 DC12-400 pompen. (ga ik nog zien, 2 is waaaaaaay overkill... Maar heb ze liggen.)
phobya 150mm black nickled res.
En dan nog 13/19mm blauwe feser tubing (UV.)
Hier wat foto'tjes hoe het er nu uitziet.
En dan beginnen we er morgen vroeg aan, gaat een beetje een 'live stream' buildje worden, dus de vorderingen worden er meteen opgezet.
tot over een 10-tal uurtjes voor de volgende update .