• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

dragon's little black pearl

dragon_unleashed

air-clocker
Nou ik ben dragon_unleashed, een ps3 en pc gamerttttttt...

nu door Quadcore in dit forum geleid en moet zeggen , vind het tof hier , gewoon respect en mooie rigs, en een fantastische shop

mijn configuratie staat als handtekening, ik heb mijn cpu n 33 procent overklokt op lucht, en er zit nog wat potentie in , maar dan moet ik nog kleine hardware veranderingen aanbrengen .

en het systeempie moet nog betere kabelmanagement verder is het redelijk al komt het niet in de buurt van jullie systemen. Mijn volgend projectje wordt een watercooled pc, eerst ff kijken hoever ik m op lucht kan krijgen ;)

Johnny

Moderator
Forumleiding
3.8 moet te halen zijn op een quadcore 6600, had ik ook op lucht :) verders leuk systeempje en mss ooit tot psn :p

dragon_unleashed

air-clocker
3.8 ghz????/ daaammmmn , oke als jij dat zegt dan ga ik ervoor :p sooow dn moet ik flink gaan bikkelen ;) hahhahahaha heb nog nergens op i-net een 3,8ghz configuratie gehoort , potverpielekes , I'm jalouse

Johnny

Moderator
Forumleiding
Ik lieg niet hoor, ik had een Scythe Infinity erop zitten met 3 fans op medium speed.
Hij werd wel warm, maarja who gives a fuck? :p

Heb de quadcore nu standaard lopen in mn HTPC en in game pc zit een E8400 nog standaard nog geen tijd gehad om te OC'en

dragon_unleashed

air-clocker
ik geloof je hoor , ik heb maar 1 systeem fan aan die is in de back , die zuigt de heat eruit, verder natuurlijk de vendetta fan , die aan het bikkelen is, dat is een fan waar ik nooit spijt van heb gehad, gewoon netjes tussen 35 a 40 op idle en stressed 50-55 voor 1 working fan vind ik het wel netjes , zeker aangezien hier altijd nog ook de verwarming op standje HELL staat :S om de een of andere reden hebben vrouwen ( vriendin en moeder ) het altijd koud, en dan zit ik hier me kapot te zweten en mijn arme pearl heeft het ook warm :p

ik ga er zeker voor, die 3,8ghz, eerst een goede nb cooler, en waarschijnlijk andere ram, en dan los :p misschien de andere fans aanzetten (ik heb ze namelijk wel , maar nog niet nodig gehad , dus geen pin aangesloten)

vhrgamer

Water knutselaar.
3.8 ghz????/ daaammmmn , oke als jij dat zegt dan ga ik ervoor :p sooow dn moet ik flink gaan bikkelen ;) hahhahahaha heb nog nergens op i-net een 3,8ghz configuratie gehoort , potverpielekes , I'm jalouse
Dan zit je zeker nog niet zo lang op het internet ? :p

Ik heb Q6600 gezien die 4 ghz lopen ;)

dragon_unleashed

air-clocker
ja ik check eigenlijk alleen de Q6600 in combinatie met hetzelfde moederbord als ik. Aangezien het dan meer realistisch is wat de moederbord toelaat .

nee internet ?? wat is dat ????:icon_biggrin: Dat hebben we in rotterdam niet, de berichten die ik hier verstuur, verstuur ik via de postduif. :icon_super:

dragon_unleashed

air-clocker
alleen een paar oude, nog in me oude huis gemaakt en een paar die heel erg donker zijn ..

ziet er niet uit hoor , maargoed ik post het wel ff , lachen aub achter me rug ! :p

dragon_unleashed

air-clocker
hieronder hoe die was in mijn oude huis, met gare speakers(5.1 trust) maar geen plek voor die speakers en een toetsenbord van mijn oude computer.. dit is reeds allemaal geupdate dus leuke 2.1 set en een normale zwarte toetsenbord.

onthou deze foto's zijn oud.

hieronder na het sleeven ( tja my first time dus beetje gaar , maar wel grappig in het donker..

nu moet ik ze echter nog netter wegwerken ..

ik weet het stelt niet veel voor om te zien, maar de prestaties zijn goed (vind ik :p )

ik woon nu tijdelijk bij me ma en heb me computer op de tv-meubel gezet verbonden met me tv. mijn huis wordt als het goed is volgende maand opgeleverd en dan heb ik me nieuwe bureau tot mijn beschikking :p en dan maak ik wel nieuwe pics...

Laatst bewerkt:

dragon_unleashed

air-clocker
haahhah zo lijkt het net alsof ik je wat misdaan heb mega lol :p

we duiden op cod4 mensen , ik was nogal van de knifekills ;)

ja vet man om je hier tegen te komen. Wij drieen waren ook de enige die daar een goede computer hadden lol... en dan kom je bij HIGHFLOW terecht :p voor nog meer goede spullen :045:

dragon_unleashed

air-clocker
Hey st1ng thanx..... Ja moet te doen zijn toch..... Ik denk erover om een andere cpu-koeler te halen nl. De scythe infinity mugen 2 en voor me nb de noctua nc-u6. Is dat wat? Wat denken jullie en raden jullie aan?

Onderwerp starter Vergelijkbare onderwerpen Forum Replies Datum
M-O-D Powercolor RX 5700xt red dragon Waterkoeling 2
Willius Kingpin Extreme Cooling Dragon F1 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Tath TATH "Black Dragon" Gallery & Build Logs 263
BlueWingedTiger Dragon's Wrath Gallery & Build Logs 37
webdesigner Blood Dragon by Webdesigner Gallery & Build Logs 3
jev09 The Desk "Red Dragon" Gallery & Build Logs 52
N Necormax - Erik - Dragon Bigtower project. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
S "Frost Dragon" CM Storm Trooper Stryker Gallery & Build Logs 12
l3p [IN-ACTIVE] In Win Dragon Rider *Nieuw* Verkocht 0
C [CANCELLED] Chieftec Dragon Full Tower Verkocht 14
C Black Dragon Gallery & Build Logs 21
MASTERBLASTER The Girl with the Dragon Tattoo Films / Movies 0
C Turbine Dragon Gallery & Build Logs 26
C [REFUSED] chieftec dragon Verkocht 2
Nils Lian-Li Armorsuit - Red dragon Gallery & Build Logs 68
D Dragon age Gaming 8
T Dragon evo 2.2 in nieuw jasje Overige Koeling 5
ZwerverRoodbaard Operation Flashpoint 2: Dragon Rising Gaming 35
T little devil dual psu bracket HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
gerjanlubbers The Little White Destroyer Gallery & Build Logs 40
C Little Devil cases HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
T [little project] Storm Rebuild Gallery & Build Logs 5
soppy soppy's little Pumpe Düse Gallery & Build Logs 3
tomcatt [CIP] Little HD Gallery & Build Logs 6
G EK Black Nickel Fittingen krijgen raare vlekken Waterkoeling 2
Rammstation PrimoChill FI-V-BR Vortex Black POM Flow Indicator - Blood Red HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
J EK-FC Strix RTX 2080 Ti Backplate Classic - Black HighFlow Webshop 2
arwin74 Alphacool Eisblock XPX Aurora PRO - Plexi Black Digital RGB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Freddy HighFlow Black Friday 2019 HighFlow Computer Cooling Shop 4
S Mountain Mods ALU Triple 120 (Black Anodized) 5.25 baycover HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
DuctTape [TKA] Bitspower D5 Mod Kit Matt black 3x Verkocht 0
Hightower Call of duty black ops 4 deluxe edition Gaming 5
Freddy HighFlow Black Friday 2018 HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy [2018] Black Panther Films / Movies 0
Ubbidude EK-HDC Fitting 16mm G1/4 - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
P Project simply black & white Gallery & Build Logs 5
L Hardwarelabs Black ICE GTS Radiators HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
tijgervarken Project Black Matter Gallery & Build Logs 23
TinusB Bitspower Matt Black Q-Block BP-MBQMB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
TinusB Bitspower G1/4 naar G1/4 (2x OD) Verbindingsstuk Matt Black BP-MBWP-C08 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Freddy HW Labs Black Ice Nemesis WHITE HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Sparky Alphacool bulkhead connector G1/4 - deep black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
G Nzxt s340 black/red Gallery & Build Logs 0
Limecat Phobya Screw UNC 6-32 x 5 Cross-Slotted Black Nickel (4pcs) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
F *Nieuwe* Koolance QD3/4 quick release black Waterkoeling 2
TinusB Corsair 750 D Black and Blue Buildlog Gallery & Build Logs 5
XenoMorpH PrimoChill 1/2in. Rigid PETG Tube – 4 x 36in. – Black Waterkoeling 4
cederieck Enthoo evolv Black Gallery & Build Logs 0
TinusB Black Ice 420 gts x flow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
DaGreatRV EK-FC R9-290X (Rev.2.0) en XFX R9 390 DD Black Edition past niet. Waterkoeling 8
Vergelijkbare onderwerpen

Bovenaan