Ik wou net naar school gaan toen de duurbel ging en de postbode dit mij overhandigde
Het paketje!:
De onderdelen:
Alles uitgepakt!:
En wat snoep! (thanks Freddy):
Dus ik ga naar school... wordt ik halverwegen opgebelt door en vriend van me die zegt dat alle lokalen dicht zaten en ik dus meteen naar huis kon gaan.
Ik snel wat water gehaalt bij de trekplijster en een trechter.... DIE ZE NERGENS HADDEN! Echt nergens! Tot op het einde probeerde ik het bij halfords and jahoor... een trechter!
Pics van de build:
De bellen zijn er ondertussen uit en de lektest is ook geslaagd!
Ik heb de rad met maar 2 fans op push (1 Noctua S12 en een Recom standaard crap ding) Ik wacht nogsteeds op de 3 Xigmatek XLF-F1253.
Ook zijn de G80 backplate, NB cooler en wat extra buis onderweg!
Niet slecht al zeg ik het zelf... de pomp staat op 50% en 2 crap fans.
More to come soon!
Het paketje!:
De onderdelen:
Alles uitgepakt!:
En wat snoep! (thanks Freddy):
Dus ik ga naar school... wordt ik halverwegen opgebelt door en vriend van me die zegt dat alle lokalen dicht zaten en ik dus meteen naar huis kon gaan.
Ik snel wat water gehaalt bij de trekplijster en een trechter.... DIE ZE NERGENS HADDEN! Echt nergens! Tot op het einde probeerde ik het bij halfords and jahoor... een trechter!
Pics van de build:
De bellen zijn er ondertussen uit en de lektest is ook geslaagd!
Ik heb de rad met maar 2 fans op push (1 Noctua S12 en een Recom standaard crap ding) Ik wacht nogsteeds op de 3 Xigmatek XLF-F1253.
Ook zijn de G80 backplate, NB cooler en wat extra buis onderweg!
Niet slecht al zeg ik het zelf... de pomp staat op 50% en 2 crap fans.
More to come soon!