Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heb eens zitten nadenken en achteraan heb je 3 uitgangen , die zwarte achteraan en die zijn 1/4
Dus moest ik daar nu eens een 90° op zetten ? zou dat toch ook werken ?
Dat zal werken, enkel wanneer het niveau van het water boven die aansluiting komt zul je de dop van het reservoir nog steeds los moeten draaien om hem verder te vullen.
Dit omdat de lucht nergens heen kan anders.
Das niet bepaald handig :/
Heb is even zitten rekenen in de schroef is rond de 24 mm , helemaal niet zeker.
Maar de slang gwn in de reservoir laten gaan is ook zo slordig , en dan zal de fillport op de reservoir wss overlopen .. :/
Iemand een andere idee / oplossing ?
Dat boren en tappen kost dan ook weer geld pff , ze moeten dat voorzien , ik ben niet de enige die achter zoiets vraagt , maarja , die fillport laat ik zo , mod ik later wel ..
http://highflow.nl/index.php?dispat...id=6522&hash=a8c48e147a0c37adb8953fec6a9bb0a8
Normaal moet alles ok zijn nu , maar om zeker te zijn , kan iemand dit even na kijken ?
En zat nog te denken om deze te kopen of die ek ( in de huidige winkelmand) welke van de 2 zijn de betere ?
Iemand zij dat die van tfc een korte schroefdraad hebben (review bij product)
Zowel die EK als die TFC zijn goed. Puur estetisch zou ik voor de TFC gaan gezien je ook TFC fittings gebruikt.
Verder is 2L vloeistof wel aan te raden, je zal die 2de liter niet helemaal nodig hebben, maar met 1 liter geraak je er wss net niet.
Verdere bedenkingen:
- rood water en rode slang is strict gezien niet nodig. Ik denk dat het wat goekoper kan door clear slang te zoeken.
- Die XPSC rad is flink duur, heb je al naar de alphacool nexxxos UT60 gekeken? Stuk goedkoper en een van de beste rads van het moment.
- Verder heb je 8 fittingen in je lijstje staan, maar je hebt er maar 6 nodig. Is het niet intressanter om 6 losse te kopen? dan kan je weer kiezen TFC of EK, etc.
Verder heb je nog een extra fitting nodig onder jouw fillport.
(Fillports worden zonderfittingen geleverd, ook bij die van DangerDen zit geen fittingen bij, dus apart bij bestellen)
Voor de rest ziet het er prima uit, je kan de volgende handigheden nog overwegen: