Bas9466
Member
Beste forum bezoekers ik heb 2x alphacool D5 pompen met molex aansluiting en 4 pin pwm aansluiting. Nu heb ik hulp nodig bij het zoeken naar een print met molex aansluiting en 2x 4 pin pwm aansluiting met usb aansluiting om op mijn moederbord aan te sluiten zodat zij via software te regelen zijn of via een 4pin pwm aansluiting op het moederbord kan aansluiten met alleen de rpm kabel wel op de cpu pwm aansluiting zonder de stroom belasting hier op komt
Mag aan nemen dat een ieder weet dat de D5 pompen 37 watt per pomp nodig hebben en dat kan geen 1 moederbord dit aankan> Ik wil geen 4pin fan controller gebruiken omdat ik niet steeds mijn pomp wil moeten stellen dan had ik wel de d5 vario gekocht wie weet voor mij een oplossing de pompen te laten werken zonder fan controller een pwm controller van 70 watt met 2 x4 pin pwm aansluiting die ik kan monteren in mijn case
met vriendelijke groet
Bas
Mag aan nemen dat een ieder weet dat de D5 pompen 37 watt per pomp nodig hebben en dat kan geen 1 moederbord dit aankan> Ik wil geen 4pin fan controller gebruiken omdat ik niet steeds mijn pomp wil moeten stellen dan had ik wel de d5 vario gekocht wie weet voor mij een oplossing de pompen te laten werken zonder fan controller een pwm controller van 70 watt met 2 x4 pin pwm aansluiting die ik kan monteren in mijn case
met vriendelijke groet
Bas
Laatst bewerkt: