Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Plaats je reservoir zo ver mogelijk bovenin om het makkelijkst te vullen en lucht uit je loop te krijgen.
Je slangen zullen dan ook een stuk mooier door de kast lopen.
Plaats je reservoir zo ver mogelijk bovenin om het makkelijkst te vullen en lucht uit je loop te krijgen.
Je slangen zullen dan ook een stuk mooier door de kast lopen.
Dan is het wel kut vullen hoor, heb hetzelfde probleem. Moet je je pomp wel 100x aangooien en schudden voordat je de lucht uit het bovenste rad weghebt.
Als je reservoir het hoogste punt is hoef je vaak maar 1 of 2x te vullen en is het al klaar
Dan is het wel kut vullen hoor, heb hetzelfde probleem. Moet je je pomp wel 100x aangooien en schudden voordat je de lucht uit het bovenste rad weghebt.
Als je reservoir het hoogste punt is hoef je vaak maar 1 of 2x te vullen en is het al klaar
Het probleem is dat de case gemod is en bovenaan de bays moeten vast gevezen worden, behalve heb ik onderaan 2 van die slots die ik snel kan openmaken ..
Dan toch onderaan , of toch bovenaan ?
Kwestie van bekijken als je het voor je heb, Ik kan je aleen aanraden om de res/pomp combo te bevestigen met schroefjes ivm trillingen en beweegbaarheid
Ok , dan steek ik hem best vanboven met schroefjes
Mss kan ik bovenaan in mn case ook nog een fillport installeren ? voor 15 euro lijkt me dat te doen , dan boor ik bovenaan in de case een gat , en dan daar de fillport in steken ?
Met een t-stuk achter je reservoir kun je wel degelijk prima vullen, alleen even de ontluchting/vuldop bovenop je reservoir opendraaien zodat de lucht eruit kan.
Maar het beste sluit je de fillport gewoon aan bovenop het reservoir, weet niet precies welke aansluiting dat is maar ik vermoed zo'n zelfde als van XSPCreservoirs, hier zijn adapters voor te koop zodat je er een normale fitting in kan draaien