Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
zien er wel vet uit zeker met doorschijnenede slang ziet het er wel leuk uit,maar eersteen performance en endurance test zien voordat er wat gekocht word@ zien er wel een beetje fragiel uit
idd mee eens ik zou ook eerst tests willen zien, maar houd er wel rekening mee dat het GEEN plexi is maar een polycarbonaad... (dus veeeel minder kans op barsten als het erg barstgevoelige plexi)
Ik vraag me af wat je aan garantie hebt als je pc kapot is gegaan door een fitting die het heeft begeven?
Ik denk dat je misschien een nieuwe fitting kan krijgen, maar naar de rest van de onderdelen die kapot zijn kan je denk ik fluiten. Of niet? Dat is echt een vraag omdat ik het ook niet zeker weet.
Ik denk dat je geen garantie krijgt voor jouw hardware.
Als ze het gaan verkopen, zullen ze wel duidelijk vermelden dat eventuele schade aan hardware niet bij hun te verhalen zijn
Was meer een grapje van die garantie. Dan zou ik er zelf wel een scheurtje in maken voor een mooie upgrade af en toe.
Maar buiten die niet-garantie om zou ik ze nooit nemen om dat plastic totaal mijn smaak niet is. Ik hou van metaal. Het gewicht en de looks ervan. Een mooie glanzende zwaarvoelende bp fitting in mijn hand of een bijna niets wegend stukje plastic...makkelijke keuze voor mij.
Maar voor een 100% plexi case-mod zou het zeker niet slecht staan.
zag ze ook onlangs@ XS, en ze hebben eerlijk gezegd wel iets, maar ik zou ze niet gaan gebruiken hoor, geef mij maar silver shining BP compression fittings !