Oké, het heeft even geduurd... Maar, het is vakantie dus = mod tijd
.
Update 7
Goed, het gaat een lange worden, dus veel leesplezier iedereen!
Ben overgeswitched terug van me Evga P55 FTW naar mijn MSI p55GD80, waarom? Het past gewoon beter bij het blauw zwart thema...
Maar, het was zeker en vast maar nipjes met de RX360
Ook voor de 8 pin en de
fitting langs de kant van de 8 pin was het wat prutsen, maar uiteindelijk gelukt!
(Sorry van de wat wazige foto.)
Dan, door mijn stommiteit heb ik mijn pompje een beetje vern**kt, ik had een
fitting er te hard ingedraaid waardoor de schroefdraad van de plastieke top niet meer goed was, dus stukje er af gedremeld, en vervolgens helemaal waterpas gevijld.. En dan als laatste nog 2 kleine BP verlengstukjes aan vastgezet... Met als resultaat... Werkt terug perfect!
Vervolgens ook iets gezocht voor mijn probleem met mijn
reservoir en
pomp... Kon de
pomp nergens anders kwijt dan in 1 van de 3.5" kooien.. Maar dan zit hij hoger dan mijn
reservoir..
Dus, stukken uitgedremeld, plexiglas genomen wat in gesneden en daar mijn beugels voor
reservoir op gemonteerd en vervolgens verbonden met de
pomp.
(Zal er morgen een goede foto van nemen en posten.)
Dan, aangezien het orginele side panel een beetje tegensteekt van de Storm trooper, heeft CM een nieuw design gemaakt.. Met een window!
Kon ik uiteraard niet laten liggen...
Aangezien het op geen enkele manier is na te maken met het orginele side panel...
En dan, de bovenkant wat onder handen genomen, aangezien er in het bovenste panel mijn fancontroller/monitor komt komen er dus heel wat kabels onder..
Gaatje gedremeld om de kabels makkelijker er door te krijgen
En ook nog een stukje gezaagd van het paneeltje waar de connectors opzitten om makkelijker kabels door te krijgen
Ook DVD speler nog zwart gespoten, aangezien het grijs niet echt stond vond ik persoonlijk...
Vervolgens maar eens beginnen met inbouwen en leak testen hé. De loop heeft buiten de case 2 dagen gedraaid, en dan ingebouwd in de case en voor nog eens 7uur laten lopen... En dit is het uiteindelijke resultaat..
(beetje roestige boutjes zo te zien
.)
(de drainingslang.)
Morgen komt de rest se
.