• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[CIP] Shirokuro

kerstkaart_zps675f4a2b.jpg
 
cmbanner.jpg


steelseriesbanner.jpg


shrikurobanner.jpg


UPDATE 8

Hallo!

Daar ben ik maar weer eens, drukke maanden achter de rug. Veel lekkers gegeten uiteraard en weer heerlijk aan het nieuwe jaar begonnen. Dit jaar betekend ook een nieuw project, ben druk bezig met de voorbereidingen maar hier komt binnenkort meer over!

Wat betreft deze build, we gaan deze natuurlijk nog wel af maken ;) Hij is al zeer intensief in gebruik genomen maar moet maar weer eens een weekend uit elkaar gehaald worden voor de laatste paar dingetjes.

De Cooler Master casemod competitie heb ik een 10+ plek gehaald, natuurlijk niet ontzettend goed maar leuk om mee te doen en dit jaar doen we dat natuurlijk weer! Iedereen die op mij gevote heeft, hartstikke bedankt!

Ik heb nog een hele boel foto's van het bouwen zelf, maar deze moet ik allemaal nog bewerken en uploaden. Dus vandaar dat ik jullie nu even lekker maak met een mooie fotoshoot die ik had gedaan voor de competitie. Wees dus niet gevreesd! De rest komt er zeer binnenkort aan!

DSC_0027_zps3510807d.jpg


DSC_0025_zpsf033b721.jpg


DSC_0020_zps9b00f0f8.jpg


DSC_0016_zpsa24c8ea6.jpg


DSC_0003_zpsd084e5ed.jpg


DSC_0002_zpsee39798a.jpg


Eind foto's zullen waarschijnlijk in een studio gemaakt worden maar dit is nog niet helemaal zeker. Hoop dat jullie het wat vinden! Kritiek, commentaar, alles is welkom!

Adios!
 
Jammer dat je zoveel tijd erin hebt gestoken om de hdd tray te verwijderen en er de SSD op die plek te zetten, maar vervolgens weer de window niet de gehele breedte geeft van de case. Zo komt je harde werk nog niet tot zijn recht ;)

Die warboel van kabels acht je GFX kaarten iets beter wegwerken zal mooier staan, voor de rest een mooie build.
 
Jammer dat je zoveel tijd erin hebt gestoken om de hdd tray te verwijderen en er de SSD op die plek te zetten, maar vervolgens weer de window niet de gehele breedte geeft van de case. Zo komt je harde werk nog niet tot zijn recht ;)

Die warboel van kabels acht je GFX kaarten iets beter wegwerken zal mooier staan, voor de rest een mooie build.

Ja, zat te denken aan misschien toch ook een window voor de SSD, maar weet niet of dat er dan meteen minder uit komt te zien. Wat betreft die GPU kabels, ik vond het zelf wel leuk maar hoor van meer mensen dat het mooier is als het wat strakker is. Komt dus voor elkaar!
 
cmbanner.jpg


steelseriesbanner.jpg


shrikurobanner.jpg


Update 9

Hallo daar!

Ben ik weer met een update. Bij deze dan de update die jullie nog te goed hadden van voor de foto's van de competitie. Jullie kennen het resultaat eigenlijk al dus hier dan de foto's.

De voorkant, ga ik overigens nog een mooie plaat voor laten lazersnijden, gewoon om dit even te testen. Hiermee wil ik ook twee backplates voor de GPU's laten maken.
70_zps831335e9.jpg


Pakketje van Highflow.
87_zps7a77e5f6.jpg


88_zps1f884f33.jpg


Voor de fans, deze paste helaas niet achter de mobo tray ;(
89_zpsff415477.jpg


Fans in de voorkant geplaatst.
91_zpse4d21d4b.jpg


De stikker worden waarschijnlijk vervangen door zwarte stikkers.
76_zps523dd6e7.jpg


Paste niet helemaal, dus dan maar iets uit de fan gevijld.
77_zps55c34f3a.jpg


Gaten maken voor cablemanagement.
86_zps40bcfe10.jpg


92_zps411bb68d.jpg


90_zps5040c403.jpg


HDD voorbereiden om vast te maken. Je ziet hem hier op 1 paar spacers staan, dit zijn er uiteindelijk een stuk of 3 geworden zodat de SATA kabel erin kon haha. Voor de HDD nog een mooie koeler mogen ontvangen, hier binnenkort meer over!
93_zps335c30a4.jpg


Cablemanagement, ook onder de kap moet het er leuk uit zien.
94_zps3a8cfffb.jpg


95_zps9c5e180f.jpg


96_zps37ebe142.jpg


Fans connected, paste maar net allemaal.
97_zpsb84786db.jpg


Alles afwerken met zwarte thumbscrews.
75_zps28ebde9d.jpg


73_zpsd77a1471.jpg


Tijd voor een window! Deze wordt binnenkort nog vergroot zodat ook de SSD te zien is. Hopen dat ik nog genoeg plexi heb liggen.
98_zpsa5cc43bb.jpg


De boor wilde er maar niet doorheen, wel steeds een grotere boor gepakt, maarja. Is gelukkig niks meer van te zien!
79_zps753d6686.jpg


Window nog niet gevijld.
99_zps82603ed2.jpg


Klaar voor plexiglas!
83_zpsc6f58da8.jpg


84_zpsbfbf2236.jpg


Perfect ;)
100_zps05d608cf.jpg


Plexiglas maken voor de PSU cover.
101_zps99cc0180.jpg


102_zpsa114cc55.jpg


Hier gaan de GPU kabels dus doorheen. Die worden binnenkort wat aangepast ook om de kast toch een nog strakkere look te geven.
85_zps578fe140.jpg


Dat was het weer voor deze keer, we zijn nog niet klaar dus stay tuned voor de volgende update!
Voor een soort van eindresultaat, zie update 8!

Adios!
 
Hallo daar!

Dit is een soort van kleine update. Deze build gaat even op pauze (afgezien van misschien wat kleinere modificaties) vanwege de competitie op HWI waar ik voor geselecteerd ben! :)

Zodra die mod af is en de competitie is afgelopen pakken we deze mod weer op want ik heb super veel ideeën die ik nog wil uitwerken om deze kast precies te maken zoals ik wil!

Adios!
 
steelseriesbanner.jpg


Steelseries

Ik heb wat mooie foto's gemaakt van de producten die ik van Steelseries heb mogen ontvangen! Ik wil Geoffrey van Steelseries hier nogmaals heel erg voor bedanken!!

2_zps3eca6cdf.jpg


3_zps60afdfc4.jpg


4_zpsaed01f3f.jpg


1_zpsf5eccab8.jpg


Adios!
 
cmbanner.jpg


steelseriesbanner.jpg


shrikurobanner.jpg


Update 10

Daar ben ik weer even met een kleine update!

Allereerste, backplates gemaakt voor de GPU's. Gewoon van zwart plexiglas. De schroefjes zijn nog niet helemaal goed, hier moet ik nog even andere voor vinden. Hier de foto's!

1_zps80ed5f94.jpg


2_zpsb720eb85.jpg


4_zpsfe3c6683.jpg


5_zpsbd326243.jpg


Verder heb ik de "plaatjes" van de gpu's (op de achterkant) in de verf gezet, deze worden zwart. Ik heb een groot stuk wit plexiglas besteld om een nieuwe midplate te maken, deze moet verlicht worden van onderuit de pc om een gloed te geven. De plaat aan de voorkant waar de 3 fans zitten zit ook in de verf, ook deze wordt mooi zwart gemaakt. Verder heb ik stoffilter besteld voor de bovenkant en voorkant en ben ik nu alleen nog op zoek naar een betaalbaar stuk mesh dat groot genoeg is voor de voor- en bovenkant. Als dit allemaal gemaakt is, is de pc eindelijk klaar!

Ik hoop hem snel af te kunnen maken en te starten met een nieuwe build! De planning voor deze is al aan de gang, gaat een mooie uitdaging worden!

Adios!
 
Bedankt! Ik vind hem zelf ook lekker strak, past goed in het plaatje :)

Hier even een foto van de eerste gpu weer terug in de computer, ziet er strak uit al zeg ik het zelf :p

8_zpse7ea73d1.jpg


Verder heb ik een Facebook pagina aangemaakt waar ik alles bij hou wat ik doe op het gebied van casemodden en computers e.d. Als je het leuk vindt ben je natuurlijk altijd welkom om hem te liken ;)

Dat voor nu, tweede backplate is bijna klaar!
 
Update 11

En we zijn al een stuk verder met de midplate! Plexiplaat is op maat, hoekprofiel is ook op maat en in de goede kleur, nu alleen even een goede manier vinden om hem te bevestigen. Hier ga ik morgen maar eens goed naar kijken. Voor nu, de foto's, enjoy!

9_zpsc17afc84.jpg


10_zps79c0aff1.jpg


11_zpsafcde142.jpg


12_zpsd6c01ceb.jpg


Ik ben mijn pakketje met stoffilter nu twee keer misgelopen, deze mag ik volgende week ergens ophalen... Weet nog niet hoe ik er komen moet maar dat zoek ik dan wel uit. Dat voor nu, till next time!

Adios!
 
cmbanner.jpg


steelseriesbanner.jpg


shrikurobanner.jpg


Final update!!

Hij is nu dan toch echt klaar! Oke, oke, afgezien van een stukje zwart plexiglas op de crossfire bridges maar ik heb de eindfoto's al gemaakt en dit was me even ontschoten 8)7

De nieuwe backplate zit erin, mesh er weer op en hoppa! Ik zou zeggen, geniet van de foto's!!

1_zps1783e2da.jpg


2_zps809c132a.jpg


3_zps54feea42.jpg


4_zps767a0b98.jpg


13_zps28a13acb.jpg


12_zps974864e7.jpg


Als hij aan staat!
15_zps0b142d8c.jpg


20_zpsfe57ac83.jpg


21_zpseeed8989.jpg


23_zps353fe3ba.jpg


24_zps30103f7a.jpg


22_zpsb03a6599.jpg


14_zps3cc468ae.jpg


5_zps09d56e3c.jpg


6_zps8f64abf6.jpg


7_zpsdce9fe96.jpg


8_zpsaa7baa08.jpg


9_zpsad0425d9.jpg


10_zpsf59f0cb1.jpg


11_zpsacc22665.jpg


Met alle gear erbij!
16_zpsf18a5648.jpg


17_zpsa4b72da6.jpg


18_zpsb6bf4b37.jpg


19_zpsb3eab45b.jpg


cmbanner.jpg


steelseriesbanner.jpg


Met heel erg veel dank aan Geoffrey van Steelseries en Marco van Cooler Master!! Ook dank aan Tim voor de sleeving! Zonder deze mensen was het me niet gelukt!!

Dat was hem dan! Voor de high-res pictures check Casemodding by Ian en laat me vooral weten wat je er van vindt of commentaar/kritiek (zolang ik er wat mee kan :p ) Ik hoop dat jullie er net zo van hebben genoten als ik! De volgende build gaat waarschijnlijk ik augustus van start! Maaarr... in de tussentijd zullen jullie nog wel iets van me zien ;)

Adios!!
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
S [CIP] ----- Parvum Toxic ----- Gallery & Build Logs 14
k.3nny [CIP]Aciddreams Gallery & Build Logs 11
tijgervarken [CIP] "Night Shades" mod by Tijgervarken Gallery & Build Logs 46
S [CiP] DeskMod by Solidseal Gallery & Build Logs 11
vincent [CIP] Frits Gallery & Build Logs 43
vincent [CIP] gemene machine Gallery & Build Logs 38
PasLis [CIP] Merlin SM8 Gallery & Build Logs 7
alain-s [CIP] Eden Gallery & Build Logs 55
Zwelgje [CIP] Kweet niet Gallery & Build Logs 90
ProAce [CiP]Nice Soil Gallery & Build Logs 23
Sw333t [CIP] Nebula RGB Gallery & Build Logs 20
toosgrandioos [CIP] TG Mods - Powermac G5 Gallery & Build Logs 4
ProAce [CiP] Server Case 2.0 Gallery & Build Logs 12
S [CIP] Reactor Meltdown Gallery & Build Logs 99
kier [CiP] Corsair Carbide MbK Gallery & Build Logs 35
Ianovski [CIP] the Cube Gallery & Build Logs 40
S [CIP] Pro-Bit Gallery & Build Logs 0
S [CIP] The eYe Gallery & Build Logs 26
N [CiP] Coolermaster E-Lite Mini Itx Gallery & Build Logs 2
M [CIP] FraG Gallery & Build Logs 12
88Gamer88 [CiP] The Black Mozart Restyle Gallery & Build Logs 68
E [CIP]The Hardest Ever Gallery & Build Logs 8
Timmeh [CIP] Billyboekenkastmod Gallery & Build Logs 11
kier [CiP] MCE MbK Gallery & Build Logs 23
alain-s [CIP] Bel Air Gallery & Build Logs 112
DieHard [CiP] The Devil's Den Gallery & Build Logs 33
kier [CiP] Caselabs Magnum M8K Gallery & Build Logs 120
Meelobee [CiP] Project pǝʇɹǝʌuı Gallery & Build Logs 310
alain-s [CIP] CM Silencio Limited Edition Gallery & Build Logs 56
kier [CiP] Silencio 550 MbK Gallery & Build Logs 24
T [CIP] Storm Trooper Gallery & Build Logs 24
Mexel Gezocht voor een CIP Advies Waterkoeling Setup 1
wâldpyk [CIP] wâldcase antec 900 Gallery & Build Logs 31
R [CiP] The Black Panther Gallery & Build Logs 13
wâldpyk (CIP) antec p180 rasta style Gallery & Build Logs 14
ChrisdeW [CIP] Chrubus Gallery & Build Logs 105
baretsu [CIP] The Quaternion Project Gallery & Build Logs 43
G [CIP] Black Mythical TJ07 Gallery & Build Logs 62
wâldpyk [CIP] think pink Cases en Modding 23
tomcatt [CIP] Little HD Gallery & Build Logs 6
R [CiP] green antec 1200 Gallery & Build Logs 19

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan