Update 9
Hallo daar!
Ben ik weer met een update. Bij deze dan de update die jullie nog te goed hadden van voor de foto's van de competitie. Jullie kennen het resultaat eigenlijk al dus hier dan de foto's.
De voorkant, ga ik overigens nog een mooie plaat voor laten lazersnijden, gewoon om dit even te testen. Hiermee wil ik ook twee backplates voor de GPU's laten maken.
Pakketje van
Highflow.
Voor de
fans, deze paste helaas niet achter de mobo tray ;(
Fans in de voorkant geplaatst.
De stikker worden waarschijnlijk vervangen door zwarte stikkers.
Paste niet helemaal, dus dan maar iets uit de fan gevijld.
Gaten maken voor cablemanagement.
HDD voorbereiden om vast te maken. Je ziet hem hier op 1 paar spacers staan, dit zijn er uiteindelijk een stuk of 3 geworden zodat de SATA kabel erin kon haha. Voor de HDD nog een mooie koeler mogen ontvangen, hier binnenkort meer over!
Cablemanagement, ook onder de kap moet het er leuk uit zien.
Fans connected, paste maar net allemaal.
Alles afwerken met zwarte thumbscrews.
Tijd voor een window! Deze wordt binnenkort nog vergroot zodat ook de SSD te zien is. Hopen dat ik nog genoeg plexi heb liggen.
De boor wilde er maar niet doorheen, wel steeds een grotere boor gepakt, maarja. Is gelukkig niks meer van te zien!
Window nog niet gevijld.
Klaar voor plexiglas!
Perfect
Plexiglas maken voor de PSU cover.
Hier gaan de GPU kabels dus doorheen. Die worden binnenkort wat aangepast ook om de kast toch een nog strakkere look te geven.
Dat was het weer voor deze keer, we zijn nog niet klaar dus stay tuned voor de volgende update!
Voor een soort van eindresultaat, zie update 8!
Adios!