Update 24 augustus 2009 - Inverted
Ik zou zo zeggen, hoppa, een update, deze keer eens niet van Day 'n Nite, maar van de goede oude Red Light District build.
Nu zou je denken, waarom toch? Wel hier is een heel simpel antwoord op, omdat Day 'n Nite toch wel al even terug ineen steekt (en op status wachtende op moboblokken staat) had ik even tijd om iets te doen waar ik al lang zin in had, nl. deze build ombouwen naar inverted atx, dus alles op z'n kop
.
Laat ik dan ook maar stoppen met zeveren en beginnen met foto's ^^.
Case helemaal leeggehaald (PA120.3 is er ook uitgegaan om h'm om te draaien ...
.
Fuzion V2 omgedraait (+ remount met AS5).
Veel te weinig foto's genomen en al een heel eind verder, deze keer geopteerd voor zwarte slangen.
[img http://i28.tinypic.com/2urxqfd.jpg[/img]
EK X-top V2 en
EK Multires 150 ingeruild voor een
XSPC DDC Restopje (lag nog in mijn "stock"), topje heeft ook een poetsbeurt gekregen, want het was verschrikkelijk vuil en hing vol met radflux en andere substanties ...
Stukje Recyclage van Day 'n Nite, pompbracket mee gefabriceerd (alhoewel het miss beter was geweest om een stuk te recycleren uit het dak van de RDS build, daar dat wat steviger is
).
Hangt prima aan zo'n 4-in 3 hdd cage + airflow van die yate loon fan.
Even later was de boel al gevuld en aan het bleeden
.
Schuim + rode ledjes ^^
Bovenkant
Overzicht, let niet op die rode
slang die naar de fillport leidt, ik wou even proberen of het niet mooi zou staan, uiteindelijk vond ik zwart er beter uitzien, dus zijn we voor zwart gegaan ...
Zo dat was het even, er volgt nog een update met shots in het donker.
Wat er dan nog moet aan gebeuren, is die 2 stukken zwarte
slang op de fill-line vervangen door 1 stuk, maar dat moet ik dan even bijbestellen
.