• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Build Log: Red Light District (WC'ed CM Stacker STC-101)

ik heb de case gespoten met een laagje primer, dan 2x met mat zwart, van motip beiden

nu heb hier en daar in de hoekjes wat overgeslagen, maar je ziet het niet, komt omdat ik de case in het donker gespoten heb ^^, weral o zo slim

ochja, dat pompsteuntje wou ik al van in het begin op zo'n manier doen, was er alleen nog niet zo goed uit ...
 
Update 26 april 2009

Zozo, na tot laat deze nacht (half2) aan de Stacker bezig geweest zijn, vond ik het tijd voor een update, geen reusachtige, maar ook geen kleintje.
Nadat ik m'n pakketje van it-service bij m'n grootoudjes ben gaan afhalen, heb ik het gelijk naar boven genomen en op m'n gemak geopend :).

25kkg3t.jpg

Ziezo, hier staat het dan :).

el78gh.jpg

Na al dat karton verscheen het volgende voor m'n ogen.

2cy302f.jpg

Dan maar alles eventjes uitgepakt, die ek backplate op de voorgrond is wel niet voor mezelf.

2a98k2c.jpg

Gelijk de case leeggemaakt (weeral)

riyjy9.jpg

Dan ook maar de hardware bij al de andere meuk gelegd.

2a9oc53.jpg

Fans op de PA120.2 gezet, maar 'k had wat extra licht nodig dus :p.

30a432r.jpg

Zo, hier doen we de "Coolfris", nl radiators uitspoelen op de manier van Coolfris en ik moet eerlijk toegeven, die werkt super !

Zo dat was het, er komt nog wel een update vandaag, maar er moet ook nog aan de case gewerkt worden en een toneeltekst worden geleerd -_-
Verder moet ik nog wat stukjes bestellen, want er zit een klein lekje in de loop en krijg ik een replacement voor mijn bitspower koppelingen zonder logo naar bitspower koppelingen met logo :).
 
Update 2 - 26 April 2009

Wel wel wel, nu kom ik jullie nog een update afleveren, ik weet nog niet waar ik h'm ga eindigen, maar ik kan jullie alvast vertellen dat alles zo goed als af is, hier en daar nog een kleinigheidje ;)

Zo, toen die setup met de rads daar wat stond te pruttelen, vond ik dat het persoonlijk wel tijd was om eens kennis te maken met de nieuwe spulletjes, hier gaan we dan :).

Om te beginnen met de D-tek Fuzion V2 een nogal erg free-flowing CPU-block :p

2pquce9.jpg

Standaard geleverd met 1/2" highflow fittingen, hier ben ik dus niks mee eh :p

35b5zz8.jpg

Voila, dan maar ontdaan van de zaken die 'k niet nodig heb :)

2cihel4.jpg

Dan maar eerst 'n helemaal uiteen gehaald om te kijken of er geen rommeltjes in het block zaten, gelukkig zat er niks in dus snel weer dicht gedaan :).

14ieus8.jpg

Voor degenen die benieuwd waren naar een detailfoto van de binnenkant, tadaaaa ;)

22kxhe.jpg

'k Heb het blok dan maar op het mobo geplaats, want ja, wat moest ik er anders mee gaan aanvangen xD.

1z64nb8.jpg

Dit is dan het reservoir, EK Multires 150.

23qwya.jpg

De reservoirbeugel dan ook maar geplaatst tussen al die gekte van radiatoren :p.

Tijd om eens kennis te maken met onze MCW60-R van swiftech ...
2edqohf.jpg

Met die Bitspower swiftechdraad naar normale G1/4 draad converters ...

url]

Eventjes poseren met de ontblote 7900GT...

21et1y.jpg

Toen werd het toch tijd om iets aan te trekken, MCW60-R dus ... :)

2uo59w7.jpg

Nu alles gemount was op het mobo en de vga werd het tijd om mijn radiatorspoelsetup op te kuisen en je ziet het, de rommel begint zich stilletjes aan te vormen ...

2sbwcvt.jpg

'k Vind het toch wel mooi staan die Fuzion V2 op de P5K Dlx ...

b7famv.jpg

Eindigen doen we dit keer niet met een overzichtsschot maar met een detailshot, jaja geen klassiek overzichtsshot deze keer, maar stukjes rode slang en de bovenkant van het reservoir :p.
 
weeral lekker bezig zie ik die rode tube's zijn ook niet mis
hehe heb die d-tec ook weet ik ineens hoe die bp fitting's er op zullen uitzien:033:

keep it going :peace:
fatal_error.be
Thx, die bitspowerfittingen staan heel mooi op dat blokje imho :)

Zeer mooie update! Staat erg mooi dat koper op je mobo
jup, imho een van de mooiste stock heatpipeconstructies :p

Ziet er zeer netjes uit erg netjes gedaan, die rode tubing is ook wel erg geil moet ik zeggen
thx, en het wordt nog geiler als je van rood houdt ;)
 
Update 27 April 2009

Jaja, bijna laatste update alweer, maar ja, het moest er eens van komen ...
Nu beste kindertjens en ook volwassen mensen, wees niet getreurd want ik heb nog wel plannen met deze build ... (net zoals met Day 'n Nite :p).
Nu genoeg gezeverd en gekletst, want we zitten hier nu niet in een kapsalon om te roddelen maar om snoepjes van fototjes te bekijken ! :).

Omdat ik de vorige keer met een detailshot was geëindigd beginnen we nu met een overzichtje, voorlopig nog slangloos ...

fksdit.jpg

Zo, overzichtje dus, 't was wel al laat want camera precies niet al te goed gepositioneerd :p.

sliuk3.jpg

Deze vond ik ook wel leuk om jullie te schenken :).

Toen ben ik maar slangen beginnen leggen want 'k had de loop al 'n tijdje in m'n hoofd zitten, hieronder al direct met alle slangetjes, 'k vind het een beetje op een tekening in paint lijken met die rode kleur van de slangen :D.

ifzn0m.jpg


r9eej5.jpg

Vertikaal getrokken ...

161gncg.jpg

Mijn leuke reservoir :)

n3x73t.jpg

Eventjes aangezet en meteen een shotje in het donker genomen :).

2wmi5ja.jpg

En dit is voor degenen die het zich zouden afvragen de achterkant, toch handig om je kabeltjes te verstoppen :)

1z3c941.jpg

De voorkant, maar let op, degene met het aandachtige arendsoog ziet een verandering !

nytn5u.jpg

Als je het nu nog niet zien, dan, ja dan weet ik het ook niet meer :D.

k036rl.jpg

Eventjes de achterkant ...

1zp76uh.jpg

Inderdaad, change has come (zegt Obama altijd :)), Zwarte antiknik, met het rode ligt is dit wel deadly sexaay :p

99djwy.jpg

Ons pompje op z'n homemade bracket :) (let niet te veel op de kabels daar, misschien bedenk ik er nog wel eens iets voor, wss iets met mesh ofzo ...

2cffxbm.jpg

Ons pompje in volle actie !

1znwewo.jpg

Oops een mislukte foto, jawel, de reden dat ik deze post is omdat ik plots dacht dat ik SLI'ed 7900GT had xD

2zstgmf.jpg

Zie je nu waarom hij Red Light District noemt ? :)

awcdwm.jpg

Deze vond ik ook nog wel mooi :)

Zo dat was het, deze week komt er nog een vervanging voor die "slechte" bitspower koppelingen en nog iets voor het reservoir enzo, daarna zal het wel eventjes stil zijn tot ik er nog iets aan doe ...
Het zijn ook bijna examens (nog een dikke maand) maar als ijverige student ga ik eens dik op voorhand beginnen :D.
 
Ziet er erg mooi uit! :)

Ies weer meaui!

Dankje, maar vhrgamer, volgens mij scheelt er iets met je toetsenbord ;) :033:

Verassing !

Update 2 Mei 2009

Zozo, ik had deze week nog 'n pakje van Eddy ontvangen en dan ook maar ingebouwd, het waren mijn echte bp-schroefkoppelingen en wat kleinigheden.

Maar nu genoeg gezeverd, tijd voor nog wat* bling* ! :D

2wm2weo.jpg

De doos :).

ehhs8z.jpg

De meuk.

29q0hzd.jpg

EK Multioption Reservoir bodem, had ik echt nodig, anders was het wat lastig om te vullen, dit bleed ook als een gek :D. Natuurlijk was het onvermijdelijk dat ik die zonder BlingBling zou laten :p, BP-stoppers met logo !

16k16c6.jpg

Eigenlijk is hij al een hele tijd toch 'n klein beetje Red Light District geweest :)

2v3j0qf.jpg

Zoek de waterslang !

11ih7hx.jpg

D-tek Fuzion V2, lovely lookin', en ook swingende tubes, I like :)

2vx0zyf.jpg

Overzichtje, zoals jullie gewoon zijn die af en toe van mij te krijgen :)

2mcj7yc.jpg

Even de flits erbij genomen...

28l6tqw.jpg

Pomp, alweer in volle actie, met bitspower blingbling en ook een beetje FESER blingbling, check ook de antitwist adapter, uberhandig :)


2w5txl3.jpg

Rode slangen, roodroze satakabels, staat allemaal wel mooi, satakabels swingen precies ook 'n beetje :)

6j0kux.jpg

Licht/Donker contrast ...

23ll07m.jpg

Zo we eindigen met een leuk shot :).
Als jullie meer willen, moeten jullie maar eens schreeuwen, dan neem ik er nog wat ... :p.
 
Update 13 Juni 2009

Zozo, vandaag een update en dat midden in de examens, jawel het kan, er is een en ander veranderd aan deze build, niet zo veel maar een update waardig !
Onder andere kwam er een nieuw speelkameraadje voor deze build binnen deze week, ene HD3870 met Accelero S1 Rev 2, prima passief wafelijzer, niet veel slechter dan een MCW60-r in idle, stres scheelt het denk ik wel wat, alhoewel nog niet getest …
Met dank aan Domingo@9lives voor de snelle verzending :).
Gisteren (vrijdag) ben ik dan begonnen met die Accelero eraf te doen en de MCW60-r die al enige tijd opzij lag op de kaart te gooien …

n66ux3.jpg

Opgepast, naakte hardware, rechts ziet ge Day ’n Nite met de HD3870 van m’n neef op…

2it1nie.jpg

Waterblokje gemount :).

o9jw9y.jpg

Thermochill PA120.3 voorbereiden, met maar 2 fans, is meer dan genoeg en ‘k kreeg het er anders niet in zonder de dvd-brander te moeten uithalen (jawel ik was lui :p).

sc7rxw.jpg

Wat dan gedaan? Natuurlijk RDS leeggemaakt, loop was een beetje anders want die 3870 had er al ingezeten met de accelero :), was veel stiller dan die 3870 van m’n neefje …

jqt10i.jpg

Beetje leeggemaakt …

9krwyd.jpg

Thermochill PA120.2 eruitgehaald en vrijgemaakt voor Day ’n Nite …

2643q4w.jpg

Na wat getwist over slangroutes (wou mooie cputemps, maar gpu moest eerst liggen voor de mooiheid van de loop, ben ik tot het volgende gekomen, Res=>Pomp=>GPU=>PA120.3=>CPU=>Res=>…
Check ook even de koele trechter uit !

En ik heb bovenaan onder de fillport een Stuby feser fitting gestoken, je ziet dat toch niet en dan heb ik een BP schroefkoppeling extra :).
Jawel, eentje die uit die bestelling van Freddy komt, schieten er nog 9 over nu :033:

Dan zullen we maar eens overschakelen op wat totaalshotjes zeker?

281y2s5.jpg

MCW60-R@Club3d HD3870 512mb, prima kaartje voor in een 2e pc, misschien prik ik er ooit nog wel eens eentje bij :).

2aep6z4.jpg

D-tek Fuzion V2 in beeld !

21maefq.jpg

Vanuit een andere hoek, kijk eens aan hoe spannend zeg xD.

2nrof0w.jpg

Hetzelfde maar met flits …

28u7haq.jpg

Van onderaf, maar wel een beetje verkeerd gepositioneerd blijkbaar ^^.

10ppvyo.jpg

Last, but not least, … (anders gaan sommige mensen op sommige fora niet zo blij zijn :p).

Ziezo dat was het weer, plannen met deze zijn, SB+NB@MCW30 zetten en Mosfets onder Thermalright heatsinks zetten, ooit op een dag … :p en een 2e POM beugel plaatsen, nu hangt dat res zo scheef :p

Degenen die zaten te wachten op een update van Day ’n Nite moeten nog wachten tot vanavond, ik heb gisteren heel wat gedaan en wat fotomateriaal geproduceerd, dusja, wachten is een schone deugd, geniet nog maar wat van het mooie weer buiten terwijl ik wiskunde studeer …
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
J Build log my own dekstop desk Cases en Modding 31
XenoMorpH [Build Log] USS SULACO V2 Gallery & Build Logs 40
R [Build Log] Myvmcloud ESX WhiteBox Gallery & Build Logs 24
M [Build Log] Project Blueberry Apple G4 Cases en Modding 24
R First watercooling build log old school pc Gallery & Build Logs 7
D The First One build log Gallery & Build Logs 29
BeckModZ [Project Log] "Parvum|Beast" - Semi Sponsored Build Gallery & Build Logs 63
H [Build log] "first time" Gallery & Build Logs 23
Monster Build Log SteamPunk Ugly Drum Smoker BBQ Overige Builds 14
T Haswell's Nightmare [Build Log] Gallery & Build Logs 1
CDA441 Build Log: D Desk Gallery & Build Logs 13
K Build Log: Coolermaster ATCS 840 Gallery & Build Logs 36
R Corsair 600T SE White - Build Log Gallery & Build Logs 37
Dark-NighT Dark en Klets Dual build Log Gallery & Build Logs 18
Deleted_User_Z zer0's build log Gallery & Build Logs 152
MaartenvdE Build Log: Umbra Gallery & Build Logs 86
N White Salvation Build In Log Gallery & Build Logs 64
muckelpupp the ARAGORN-C2Q meets: da Monsta! (English build log) Gallery & Build Logs 71
tomcatt Elements of Fortune - Build log Gallery & Build Logs 221
fatal_error.be fatal_error eerste casemod/ build log/upgrade Gallery & Build Logs 80
Thierry HAG932 build log Gallery & Build Logs 39
N Nighthawk's build log - no name Gallery & Build Logs 102
Ludwig Build log HAF 932 Gallery & Build Logs 44
maomanna [Build Log] Ugly Blacky Gallery & Build Logs 11
vincent Cinewall build Overige Builds 24
P Nieuwe AM5 build no post Waterkoeling 8
M Mijn nieuwe build met MORA3 420 ingebouwd in de muur :) Gallery & Build Logs 5
Bl4ckj4ck666 New build Gallery & Build Logs 2
cablegunmaster EKWB, Lian Li Evo Build Gallery & Build Logs 0
D reservoir pomp top vraagje bij me eerste build Waterkoeling 4
arwin74 De nieuwe huidige build 😀 Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
S Mijn nieuwe AMD build + custom wc Gallery & Build Logs 6
W Advies waterkoeling pc build Advies Waterkoeling Setup 1
ABRAWARE Going for gold - got silver (ABRAWARE build) Gallery & Build Logs 4
Robin Custom Corsair Hydro X build voor mijn corsair crystal 680x Waterkoeling 0
Y ydv - Yves - watercooled node 804 build Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
M Advies voor stille build [5800X, 2080RTX] Advies Waterkoeling Setup 1
W Vernieuwing build uit 2014 Advies Waterkoeling Setup 1
B New water cooling build - need help Waterkoeling 2
J ROG 011D XL build Gallery & Build Logs 5
M Extreme overkill build Gallery & Build Logs 7
Bar Weinig Bar Weinig - Eelco - First Build. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
Bl4ckj4ck666 Custom build pc Ryzen 7 2700x rtx 2080 32gb ram Gallery & Build Logs 28
A Thermaltake level 20 xt push and pull build Gallery & Build Logs 22
Gurt11 "Prime" (O11 Dynamic Ryzen build) Gallery & Build Logs 6
E Scratch-build ''Zonder Naam" Gallery & Build Logs 6
J Nieuwe/eerste WC build Advies Waterkoeling Setup 27
S Mijn eerste Waterkoeling build ever Gallery & Build Logs 0
P Phanteks Evolv X - Eerste waterkoeling build in 13 jaar Gallery & Build Logs 2
arwin74 [TKA] Me stand alone waterkoeler build Verkocht 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan