Update 13 Juni 2009
Zozo, vandaag een update en dat midden in de examens, jawel het kan, er is een en ander veranderd aan deze build, niet zo veel maar een update waardig !
Onder andere kwam er een nieuw speelkameraadje voor deze build binnen deze week, ene HD3870 met Accelero S1 Rev 2, prima passief wafelijzer, niet veel slechter dan een MCW60-r in idle, stres scheelt het denk ik wel wat, alhoewel nog niet getest …
Met dank aan Domingo@9lives voor de snelle verzending
.
Gisteren (vrijdag) ben ik dan begonnen met die Accelero eraf te doen en de MCW60-r die al enige tijd opzij lag op de kaart te gooien …
Opgepast, naakte hardware, rechts ziet ge Day ’n Nite met de HD3870 van m’n neef op…
Waterblokje gemount
.
Thermochill PA120.3 voorbereiden, met maar 2
fans, is meer dan genoeg en ‘k kreeg het er anders niet in zonder de dvd-brander te moeten uithalen (jawel ik was lui
).
Wat dan gedaan? Natuurlijk RDS leeggemaakt, loop was een beetje anders want die 3870 had er al ingezeten met de accelero
, was veel stiller dan die 3870 van m’n neefje …
Beetje leeggemaakt …
Thermochill PA120.2 eruitgehaald en vrijgemaakt voor Day ’n Nite …
Na wat getwist over slangroutes (wou mooie cputemps, maar gpu moest eerst liggen voor de mooiheid van de loop, ben ik tot het volgende gekomen, Res=>
Pomp=>GPU=>PA120.3=>CPU=>Res=>…
Check ook even de koele trechter uit !
En ik heb bovenaan onder de fillport een Stuby feser
fitting gestoken, je ziet dat toch niet en dan heb ik een BP schroefkoppeling extra
.
Jawel, eentje die uit die bestelling van Freddy komt, schieten er nog 9 over nu :033:
Dan zullen we maar eens overschakelen op wat totaalshotjes zeker?
MCW60-R@Club3d HD3870 512mb, prima kaartje voor in een 2e pc, misschien prik ik er ooit nog wel eens eentje bij
.
D-tek Fuzion V2 in beeld !
Vanuit een andere hoek, kijk eens aan hoe spannend zeg xD.
Hetzelfde maar met flits …
Van onderaf, maar wel een beetje verkeerd gepositioneerd blijkbaar ^^.
Last, but not least, … (anders gaan sommige mensen op sommige fora niet zo blij zijn
).
Ziezo dat was het weer, plannen met deze zijn, SB+NB@MCW30 zetten en Mosfets onder Thermalright heatsinks zetten, ooit op een dag …
en een 2e POM beugel plaatsen, nu hangt dat res zo scheef
Degenen die zaten te wachten op een update van Day ’n Nite moeten nog wachten tot vanavond, ik heb gisteren heel wat gedaan en wat fotomateriaal geproduceerd, dusja, wachten is een schone deugd, geniet nog maar wat van het mooie weer buiten terwijl ik wiskunde studeer …