Oli4v
Active member
WC Log: Red Light District(Liquid Stacker STC-101)
Zoals ik al wel heb laten doorschemeren zou mijn 2e pc die in een Coolermaster Stacker STC-101 zit ook gewaterkoeld worden. Nu de waterkoeling is nog niet voor vandaag, maar er zijn wel al een hoop voorbereidende werken gebeurd .
Een naam is er nog niet, maar ik zit wel hard te twijfelen over red light district, alhoewel ik nog twijfel of er rood licht in komt, wie weet gewoon wit, maar alvast rode tubing !
Over de naam is nog niks zeker, wie weet verzin ik nog wel iets anders, of kan ik er gewoon Red District van maken, omdat het kleurenthema zwart/rood is, maar de belichting zou kunnen bestaan uit witte ledjes of CCFL's, maar het zal wel rood worden aangezien er rode ledfans inkomen, Yate Loon's, DS12H's, zitten er nu al 2 van in voor de HD's .
Eerst ff een hardwareoverzichtje:
- C2D E6600@3600Mhz@1.392v, zal nog hoger geclockt worden offcource !
- Asus P5K Deluxe Wifi-Ap
- 2GB Corsair PC6400, moet nog geupgrade worden naar 4GB
- GF7900GT 256mb GDDR3, HD3870 512mb GDDR4 is vandaag aangekomen, single slot versie.
- 2x500GB HD van western digital, komen nog wel zo'n 6 disks bij, om tot 8-9 schijven totaal te komen.
- Nec DVD-fikker
- Creative Audigy 2, wordt miss nog vervangen door een simpel X-fi kaartje.
Wat er qua waterkoeling inkomt, staat ook al ongeveer vast:
- D-Tek Fuzion V2
- Swiftech MCW-60R
- Ramsinkjes voor op de grafische kaart.
- Thermochill PA120.3
- Laing DCC+ (18w versie(mcp355)).
- EK X-top V2 of het XSPC topje
- EK Multires 250
- Bitspower *blingbling*
- Rode Feser slangen.
To Do list:
- Case binnenin zwart spuiten => DONE
- Waterkoeling kopen
- Waterkoeling inbouwen
- Beetje Sleeven hier en daar waar het nodig is
- Floppy bracket custom maken aangezien het originele er niet bij zat
- nog wat zaken die ik vergeten ben ...
Zo na dit gezegd te hebben zullen we er maar aan beginnen, ik ben natuurlijk al een heel eind gevorderd met de case (10u ver ongeveer), maar hier alvast even een fotottje van hoe hij erbij stond voor ik eraan begon.
Had wat zitten spelen met ledjes en foto is ook niet van de beste kwaliteit, maar soit.
Zo en even een overzichtje van toen hij nog zonder cpu zat (heeft een hele tijd na de E2160 niks meer ingezeten).
Zo dit was de TS, naargelang hoeveel zin ik heb vandaag, komen er nog updates , maar ik zit alvast niet stil .