Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb nog nooit een gpu water gekoeld. Ik zoek een budget oplossing want die gpu was al duur genoeg. Wat heb ik allemaal nodig? Ik koel alleen de gpu. Voor de cpu heb ik al een aio. Case Lian li lancool 207.
Black Ice NEMESIS LS240 OEM Builder Edition - Black HWL-R154 NLS240-F2PB 4806518482859 kopen bij HighFlow.nl. Voor iedere gamer een gewenst model. HighFlow levert alles voor waterkoeling. ✅ Gratis verzending va €150 ✅ Altijd euroknallers
Arctic P12 PWM PST A-RGB 0db 120mm Fan - Black kopen bij HighFlow.nl. Voor iedere gamer een gewenst model. HighFlow levert alles voor waterkoeling. ✅ Gratis verzending va €150 ✅ Altijd Euroknallers
Thermaltake Pacific 3/8'' ID x 1/2'' OD Compression - Chrome CL-W033-CA00SL-A 4717964399038 kopen bij HighFlow.nl. Voor iedere gamer een gewenst model. HighFlow levert alles voor waterkoeling. ✅ Gratis verzending va €150 ✅ Altijd Euroknallers
Alphacool Eisblock XPX Aurora - Plexi Black Digital RGB kopen bij HighFlow.nl. Voor iedere gamer een gewenst model. HighFlow levert alles voor waterkoeling. ✅ Gratis verzending va €150 ✅ Altijd Euroknallers