+ Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 29

Onderwerp: Project Car

Senior Member PasLis has a brilliant futurePasLis has a brilliant futurePasLis has a brilliant futurePasLis has a brilliant futurePasLis has a brilliant futurePasLis has a brilliant futurePasLis has a brilliant futurePasLis has a brilliant futurePasLis has a brilliant futurePasLis has a brilliant futurePasLis has a brilliant future PasLis's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 04-Jul-10
    Credits
    820
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    26

Talking Project Car

Hallo allemaal,

Het is volgens mij al weer bijna 4 jaar geleden dat ik een project heb gedaan dus bij deze weer de jeuk gekregen om iets moois te gaan maken.De mensen die me kennen weten dat ik graag bureaus maak en deze keer ga ik iets geks maken.
    Een bureau in de vorm van een neus van een auto en wel een peugeot 205 als het project klaar is lijkt het alsof de auto met de neus door de muur naar binnen is gereden.

Sponsors:

Ik heb wat auto onderdelen gekocht die ik nodig had voor mijn project.

Ook kwam ik er achter dat ik nog een nieuwe EVGA Classified SR-2 moederbord had liggen wat in de vergetelheid was geraakt ondertussen heb ik ook geheugen voor het bord weten te bemachtigen het viel niet mee maar het is gelukt.

Verder met het project ik heb inmiddels al wat werk verzet dus ga in je stoel hangen en veel kijkplezier.

Binnenkort meer.

Laatst gewijzigd door PasLis; 18-03-18 om 21:05.
    Vorige nickname: CrackHo

gevorderd prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    13.367
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    40
    Leuk idee,ben benieuwt hoe het word.

Succes met je build.

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    7.155
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    28
    Geweldig!!
    INTEL 7800K
    ASUS ROG Strix Z370-F Gaming
    16GB Corsair Vengeance 3200MHzC16
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB

Senior Member mixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to behold mixedup's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 28-Feb-10
    Credits
    1.924
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    17
    hey gaaf ik volg hem
    http://forum.highflow.nl/signaturepics/sigpic1280_2.gif

De Planner MrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond repute MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    5.325
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    48
    Oh ja! Leuk dat je weer een nieuw project bent begonnen!
    Thanks!
    . .

"Would you expect a chair to suddenly become a table?"

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    2.240.361
    Mentioned
    209 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    118
    Super cool! Ook tof dat je voor een Peugeot 205 gaat, mijn broer had vroeger een 205 GT die behoorlijk hard ging voor die tijd xD

Senior Member PasLis has a brilliant futurePasLis has a brilliant futurePasLis has a brilliant futurePasLis has a brilliant futurePasLis has a brilliant futurePasLis has a brilliant futurePasLis has a brilliant futurePasLis has a brilliant futurePasLis has a brilliant futurePasLis has a brilliant futurePasLis has a brilliant future PasLis's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 04-Jul-10
    Credits
    820
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    26
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hightower Bekijk Berichten
    Leuk idee,ben benieuwt hoe het word.

Succes met je build.
    Thanks Hightower.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door XenoMorpH Bekijk Berichten
    Geweldig!!
    Dank je XenoMorpH.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mixedup Bekijk Berichten
    hey gaaf ik volg hem
    Thanks mixedup.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrGiorgio Bekijk Berichten
    Oh ja! Leuk dat je weer een nieuw project bent begonnen!
    Thanks!
    Het werd weer eens tijd.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy Bekijk Berichten
    Super cool! Ook tof dat je voor een Peugeot 205 gaat, mijn broer had vroeger een 205 GT die behoorlijk hard ging voor die tijd xD
    Dank je Freddy. Haha het waren idd snelle auto's in die tijd.

Ingeschreven
    Sun 04-Jul-10
    Credits
    820
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    26
    Update 1.

Als eerste wil ik Bitspower bedanken voor het sponsoren van Project Car.

Thanks a lot Bitspower.

Verder met het project als eerste heb ik eindelijk een embleem weten te bemachtigen voor de gril.

Voor ik aan de zijschermen begin maak ik eerst de bevestigingen voor de koplampen en knipperlichten.

Nu dat klaar is is het tijd om de zijschermen te gaan maken.
    Heerlijk om ze helemaal uit de hand te gaan maken.

Na wat meten en slijpen,lassen en afwerken zag het er zo uit

En weer wat vooruitgang.

Binnenkort weer meer.

gevorderd prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    13.367
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    40
    Gaaf man,maak je de ''motorkap'' scharnierend?
    Of leg je de glasplaat los er op?

Senior Member vincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond repute vincent's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 19-Jul-08
    Credits
    1.788
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    52
    Erg mooi weer, dit is weer modden met handvaardigheid, niks geen cnc en 3d printers. gewoon all by hand

oja en die gaatjes in die werkbank zijn voor BENCH DOGS en lijmklemmen o,a.
    Tis maar even dat je het weet

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    7.155
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    28
    Ook nog eens met de echte lampen!! Ga je daar nog iets mee doen?
    INTEL 7800K
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB

Ingeschreven
    Sun 04-Jul-10
    Credits
    820
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    26
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hightower Bekijk Berichten
    Gaaf man,maak je de ''motorkap'' scharnierend?
    Of leg je de glasplaat los er op?
    Dank je en ja de motorkap word scharnierend en de glasplaat erin verzonken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vincent Bekijk Berichten
    Erg mooi weer, dit is weer modden met handvaardigheid, niks geen cnc en 3d printers. gewoon all by hand

oja en die gaatjes in die werkbank zijn voor BENCH DOGS en lijmklemmen o,a.
    Tis maar even dat je het weet
    Dank je Vincent. Haha en bedankt voor de info nu weet ik tenminste waar ik de gaatjes voor kan gebruiken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door XenoMorpH Bekijk Berichten
    Ook nog eens met de echte lampen!! Ga je daar nog iets mee doen?
    Natuurlijk ga ik iets doen met de lampen.

Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    7.155
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    28
    Eigenlijk moet je er nog een bijpassend scherm doen in het formaat van de voorruit, met ruitenwissers en ruitenwisservloeistof waarmee je je scherm kunt schoonvegen
    INTEL 7800K
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB

Ingeschreven
    Sun 04-Jul-10
    Credits
    820
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    26
    Hahaha ja dat zou super zijn.

Ingeschreven
    Sun 04-Jul-10
    Credits
    820
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    26
    Update 2.

Ik was niet tevreden over de pasvorm en het uiterlijk van het zijscherm dus dan zit er maar 1 ding op en dat is weggooien en opnieuw beginnen.

Als eerste heb ik de nieuwe platen gemaakt en dit keer het linker en het rechter scherm.
    Dus weer van voor af aan alles op maat maken en slijpen ,lassen en afwerken.

En het zelfde gedaan met het 2de scherm.

Links en rechts zijn nu helemaal naar mijn zin.

Nu verder met bevestigingen maken voor de schermen en nog een booskijker voor de koplampen dus nog werk genoeg.

Tot de volgende.

De Planner MrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond repute MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    5.325
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    48
    Vakmanschap , doet me denken aan de motorkap van een donkervoort?

donkervoort.jpg
    . .

"Would you expect a chair to suddenly become a table?"

Senior Member vincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond repute vincent's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 19-Jul-08
    Credits
    1.788
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    52
    top werk

Ingeschreven
    Sun 04-Jul-10
    Credits
    820
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    26
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrGiorgio Bekijk Berichten
    Vakmanschap , doet me denken aan de motorkap van een donkervoort?

Bijlage 22262
    Dank je en het lijkt er inderdaad wel op.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vincent Bekijk Berichten
    top werk
    Thanks Vincent.

Ingeschreven
    Sun 04-Jul-10
    Credits
    820
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    26
    Update 3.

Ik ben verder gegaan met de zijschermen en als eerste ben ik begonnen met de ronding aan de zijkant.

Dat is naar mijn zin dus nu is de booskijker aan de beurt.

Dat is ook naar mijn zin en nu verder met de achterzijde.

en het eindresultaat.

Ik ben tevreden over het resultaat en nu op naar de andere kant want die moet ook nog.
    Tot de volgende.

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    2.240.361
    Mentioned
    209 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    118
    Wauw dat is mooi gedaan, laswerk helemaal naadloos

+ Plaats een Reactie