@ Olympus, ik deel je mening niet. maar ik heb ook voor de rest van me leven blijvend letsel opgelopen door een kwakbol in een A6. En hij had niks omdat hij in een dikke Audi reed. Als je zoiets tegen iemand zegt dan je voor mij de grootste kl**tzak op aarde. Ik zei ook tegen hem als ik had geweten dat ik met zo'n kl**tzak te maken zou krijgen. dan had ik beter niet kunnen uitwijken en je vol in je deur rammen. Is kijken of je dan ook niks hebt me je dikke Audi.
De eikel met zijn handen in zijn zakken van zijn corduroy broek. De audi op de achtergrond.
Dus als ik weer zo'n bumperklever heb met 4 ringen in zijn grill..............................
Het zijn mooie auto's audi's maar ik zal er alleen 1 rijden als ik hem weg breng om te verkopen. Nooit maar dan ook nooit een audi voor mij.
De eikel met zijn handen in zijn zakken van zijn corduroy broek. De audi op de achtergrond.
Dus als ik weer zo'n bumperklever heb met 4 ringen in zijn grill..............................
Het zijn mooie auto's audi's maar ik zal er alleen 1 rijden als ik hem weg breng om te verkopen. Nooit maar dan ook nooit een audi voor mij.