• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Welke auto rij je nu en welke "wil" je rijden :)

@ Olympus, ik deel je mening niet. maar ik heb ook voor de rest van me leven blijvend letsel opgelopen door een kwakbol in een A6. En hij had niks omdat hij in een dikke Audi reed. Als je zoiets tegen iemand zegt dan je voor mij de grootste kl**tzak op aarde. Ik zei ook tegen hem als ik had geweten dat ik met zo'n kl**tzak te maken zou krijgen. dan had ik beter niet kunnen uitwijken en je vol in je deur rammen. Is kijken of je dan ook niks hebt me je dikke Audi.

De eikel met zijn handen in zijn zakken van zijn corduroy broek. De audi op de achtergrond.



Dus als ik weer zo'n bumperklever heb met 4 ringen in zijn grill..............................
Het zijn mooie auto's audi's maar ik zal er alleen 1 rijden als ik hem weg breng om te verkopen. Nooit maar dan ook nooit een audi voor mij. ;)
 
@ Olympus, ik deel je mening niet. maar ik heb ook voor de rest van me leven blijvend letsel opgelopen door een kwakbol in een A6. En hij had niks omdat hij in een dikke Audi reed. Als je zoiets tegen iemand zegt dan je voor mij de grootste kl**tzak op aarde. Ik zei ook tegen hem als ik had geweten dat ik met zo'n kl**tzak te maken zou krijgen. dan had ik beter niet kunnen uitwijken en je vol in je deur rammen. Is kijken of je dan ook niks hebt me je dikke Audi.

De eikel met zijn handen in zijn zakken van zijn corduroy broek. De audi op de achtergrond.



Dus als ik weer zo'n bumperklever heb met 4 ringen in zijn grill..............................
Het zijn mooie auto's audi's maar ik zal er alleen 1 rijden als ik hem weg breng om te verkopen. Nooit maar dan ook nooit een audi voor mij. ;)

Nu scheer je dus alle Audi mensen over 1 kam, en dat vinden sommige niet fijn. ;) (Ik geef wel toe dat er ook onder de Audi rijders rotte appels zitten, maar daar zijn er overal genoeg van)

Even tegen het zere been schoppen, ik rij Audi vanwege zijn degelijkheid. Als ik met mijn A3 over de kop vlieg ben er een heel stuk zekerder van dat ik er levend uitstap dan bij een suzuki, nissan, alfa romeo, ford, whatever. (Volkswagen, BWM, Mercedes en Volvo uitgezonderd)

(Ik weet niet hoe het ongeluk gebeurd is en wat je kansen buiten de weg etc. waren. Dus of je wel of niet had moeten uitwijken kan ik niks over zeggen.)
 
Nee, dat doe ik niet. Ik scheer niet alle audi rijders over 1 kam.
Ik schrijf eerder namelijk het volgende. AUDI betekent ook voor sommige (vele) bestuurders. Arrogant Uitschot Dat Irriteert. Ik schrijf niet alle. ;)
Neemt niet weg dat ik bevooroordeeld ben wat audi rijders betreft. Tot het tegendeel bewezen is. ;)
De vroegere BMW rijder is de huidige audi rijder. En dat is niet positief bedoelt. Bumperkleven, langdurig links hangen, invoegen en door na de derde baan zonder te kijken. (Zo ben ik dus over de kop gegaan, meneer voegde in en ging door na de linkerbaan. alleen ik reed daar al)) Neemt niet weg dat ik het mooie auto's vindt. Alleen het merendeel van het volk dat erin rijd voelt zich in mijn ogen meer dan een andere automobilist.
En hier wil ik het bij laten.
 
Ediejo lekker discussie ben je begonnen :p

Ach ieder heeft wel eens een vooroordeel over mensen in bepaalde auto's.
Zo blijf ik altijd het gevoel hebben over vw voornamelijk golfjes.
Dat er uit slovende onervaren tieners in rijden met een petje op die denken dat ze kunnen rijden en ontzettende noobs zijn.
Maar dat zou ook een vooroordeel zijn.

Het is gewoon in het algemeen dat Nederlanders onbeschoft rijden.
Wie ergert zich nou niet in het verkeer met de auto.
En daar maak ik me zelf ook schuldig aan.
Zo kan ik me dood ergeren aan mensen niet weten dat ze een knipperlicht hebben.
En links blijven rijden.
Zo zouden ze denk over mij ook wel eens een oordeel kunnen hebben dat ik veel te hard rij.

Ach laten we wat tolerant zijn tegen over elkaar.
En eens naar ons zelf kijken wat we nou zelf eigenlijk fout doen in het verkeer.
zo denk ik dat jij je ook wel eens niet aan de regels houd en mensen irriteert met een op gevoerde caddy toch ;)
 
Afgelopen zomervakantie een paar to-do's afgestreept 1 m'n aanhangwagentje afgemaakt, is nog niet gespoten wou eerst kijken of het een beetje rijd achter zo'n licht karretje nu gewoon met spuitbus en roller gedaan:p.

orpc2f.jpg


33b3epz.jpg


Beetje jammer van dezegast die volgens mij verdwaalt was op weg naar de bingo maar verder door het weer hartstikke rustig dus heerlijk kunnen genieten.

2cpztax.jpg


ea4bbt.png


14cuss4.jpg


Ik weet hoe scherp jullie zijn dus vooraf ik weet dat m'n bandje verkeerd om zit, helaas lekke band gehad deze erop moeten zetten.

Wonder boven wonder werkte mijn semi slicks in de stromende regen bijzonder goed! :D
 
@ Olympus, ik deel je mening niet. maar ik heb ook voor de rest van me leven blijvend letsel opgelopen door een kwakbol in een A6. En hij had niks omdat hij in een dikke Audi reed. Als je zoiets tegen iemand zegt dan je voor mij de grootste kl**tzak op aarde. Ik zei ook tegen hem als ik had geweten dat ik met zo'n kl**tzak te maken zou krijgen. dan had ik beter niet kunnen uitwijken en je vol in je deur rammen. Is kijken of je dan ook niks hebt me je dikke Audi.

De eikel met zijn handen in zijn zakken van zijn corduroy broek. De audi op de achtergrond.



Dus als ik weer zo'n bumperklever heb met 4 ringen in zijn grill..............................
Het zijn mooie auto's audi's maar ik zal er alleen 1 rijden als ik hem weg breng om te verkopen. Nooit maar dan ook nooit een audi voor mij. ;)

Oej ik hoop je dan niet tegen te komen :p want ik rijd met een Audi A6 2.7tdi en zou niet graag in mijn zij aangereden worden :p
 
De bumperklevers die ik zie in mn spiegel zijn toch vaak Audi's, VW Golfjes / Passat en Alfa's. Maar hebben gewoonweg niet door dat het aanduwen van een Suzuki Alto niet helpt als die al 140 rijdt.

Als ze me lang genoeg irriteren, dan druk ik het knopje op mn dashboard wel in. Die activeert de remlichten zonder te remmen. Netjes? Nee, dat niet. Maar zeer effectief.
 
De bumperklevers die ik zie in mn spiegel zijn toch vaak Audi's, VW Golfjes / Passat en Alfa's. Maar hebben gewoonweg niet door dat het aanduwen van een Suzuki Alto niet helpt als die al 140 rijdt.

Als ze me lang genoeg irriteren, dan druk ik het knopje op mn dashboard wel in. Die activeert de remlichten zonder te remmen. Netjes? Nee, dat niet. Maar zeer effectief.

Ik vind dat je dan groot gelijk heb. We mogen hier dan 2 audi's voor de deur hebben staan (A3 en A4) maar in beiden gevallen word er altijd genoeg afstand gehouden en word er netjes met mede weg gebruikers omgegaan.

Het enige waar ik wel zo'n pest hekel aan heb dat ik het liefst vol mijn rem in trap en hopen dat ze achterop knallen zijn ochtends in het donker de bestelbusjes. Helemaal vol beladen dus hangen achterover en dan gaan bumperkleven. Je ziet helemaal niks meer. Dat is nu al meerdere keren gebeurd.
 
Ik maak waarschijnlijk toch vrij weinig indruk in de binnenspiegel:p

Heb wel gemerkt dat muziek mij erg beïnvloed onder het rijden, met harde beats ging ik ook veel agressiever rijden.
Dus ben maar weer terug naar 3FM geswitched.

Busjes en suv's zijn voor mij sowieso een probleem aangezien mijn binnenspiegel standaard op koplamp hoogte hangt:(
 
Heb ik ook voor met men berlingo haha en de klever zie ook niets meer dus als ik even gas moet lossen voor iemand voor me zie je een auto altijd heel raar links rechts gaan voor te zien wat er aan de hand is haha echt zielig....


Sent from my iPad using Tapatalk

Ik houd altijd heel netjes afstand, ik heb er zon hekel aan als ik niet kan zien wat er voor me gebeurt. Ik snap dan ook niet dat mensen gaan bumper kleven achter een voertuig waar ze niet doorheen/overheen/omheen kunnen kijken...
 
ik zal eens mijn 2 auto's posten corsa is een auto voor dagelijks vervoer en de golf voor op te knapen.
Bij de opel corsa word verlaagt 4\5 cm komt neon onder ramen tinten en dinkere achterlichten en booskijkers.
golf 2 wil ik graag een g60 blok in bouwen en breedere banden er onder.


en de hoogte van de voorbumper op vlake vloer haha.
 
update.jpg'

forum2.jpg

Niet mijn auto maar de auto van mijn broer:
Mitsubishi FTO 2.0 V6 24v MiVec
Prachtige wagen!!!

forum1.jpg

Stukje zutphen:

Voor de mensen die zich afvragen waarom de teller maar tot 180 gaat:
Dit komt omdat deze auto een import is uit japan (stuur ook rechts).
Daar zijn alle auto's begrenst tot 180 zodat er minder kans op ongelukken zijn en zodat de politie alle auto's kan bijhouden.
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
T Welke en hoeveel fittings? Hardware & Software 3
foxbuster Welke onderdelen nodig voor ASUS ROG Strix GeForce RTX 3080 Ti Gaming OC Waterkoeling 3
D Welke thermalpads heb ik nodig. Waterkoeling 2
Bl4ckj4ck666 Aqua-Computer Aquaero 0 1 2 3 4 5 6 7 ? Welke versie is dit? Waterkoeling 4
D Welke type ekwb heb ik nodig Advies Waterkoeling Setup 2
W Nieuwe setup, welke pomp en reservoir? Waterkoeling 1
T Welke waterkoeling setup? Waterkoeling 1
M Welke o-ringen voor (voornamelijk) EKWB fittings ? Waterkoeling 1
Ruud Welke fittingen? Waterkoeling 1
Ruud Fitting 90 grade hoek, welke kant wijst de fitting op? 12mm fitting welke soft tubing past? Waterkoeling 6
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
A Laptop in ladekast verbergen (welke cooling) Cases en Modding 2
M Welke pomp en welke radiator? Waterkoeling 2
B Welke koeling in dit systeem? Advies Waterkoeling Setup 4
B Welke fittingen en/of overdruk ventiel Waterkoeling 14
brepoels peter Welke Led controller raden jullie aan? Hardware & Software 14
Z Rebuild van een loop, welke onderdelen vervangen? Waterkoeling 16
D Welke rad zal ik nemen? Waterkoeling 26
foxbuster Kan niet beslissen welke soort kabels / sleeves / kit ik moet kiezen Cases en Modding 12
Freddy Welke games / spellen spelen jullie tegenwoordig? Gaming 7
P Welke spullen heb ik nodig om mijn nieuwe watergekoelde video kaart te installeren Advies Waterkoeling Setup 3
V Welke fittingen? Koppelstuk, male-male en female-female Advies Waterkoeling Setup 1
M Advies gevraagd welke custom waterkoeling jullie aanraden. Waterkoeling 3
Deathchant Nieuwe PC: radiator positionering en welke fans voor beste koeling en airflow? Hardware & Software 17
L Nieuwe case voor custom WC, welke o welke Waterkoeling 7
Z Welke formaat SLI HB bridge heb ik nodig? Hardware & Software 14
P Corsair H115i (Welke ventilatoren? ) Overige Koeling 3
M Welke flow meter Waterkoeling 19
M Lian Li PC-O11 ROG besteld welke omgezet is naar PC-O8 (Eigen Keuze) HighFlow Webshop 3
K webshop toon radiator, radiator en radiator,...maar welke is beter ? Advies Waterkoeling Setup 3
P Welke flow meter is compatibel met Asus Formula X Mobo (onboard flow meter support) Waterkoeling 7
D Welke opties zijn er voor een draaibare 90 graden koppeling Waterkoeling 1
H Welke Fittingen Waterkoeling 2
W Welke Pomp/Reservoir Waterkoeling 4
G Welke corsair sp120 op een h100i v2? Overige Koeling 1
M Welke Koppeling heb ik nodig. Waterkoeling 2
M welke vloeistof chiller. Waterkoeling 2
Bas9466 Ek mono blok koel pads welke kant boven ??? Handleidingen en Installatie Tips 6
k.3nny Nieuwe mod, welke case? Cases en Modding 5
T Welke kleur slang en koelvloeistof? Advies gevraagd Waterkoeling 2
B msi gtx 770 twin frozr 2gb oc. heatsink koelen. mos/vram welke nodig? Overige Koeling 7
F Welke fittingen worden hier gebruikt? Waterkoeling 6
F Welke DDC pompo is het stilste? Waterkoeling 5
A welke diameter sleeve? Handleidingen en Installatie Tips 3
Source Welke fitting bij PETG tubes Waterkoeling 10
D Welke Quick Disconnects en waar te plaatsen? Waterkoeling 1
Ctrl Welke fittings voor acrylic tubes. Waterkoeling 3
Freddy The Party 13: Welke Games? Even op elkaar afstemmen Lan Party 30
M welke slangen en hoe koelvloeistof vervangen Waterkoeling 7
P Advies Acrylic tube 12/10mm, welke fittingen? Advies Waterkoeling Setup 9

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan