• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Lian Li PC-O11 ROG besteld welke omgezet is naar PC-O8 (Eigen Keuze)

marcelmaria

New member
Beste Highflow

Ik heb een paar dagen geleden de O-11 ROG besteld alleen wou na nader inzien toch voor de O-8 Wit gaan.
Helaas kwam ik tot conclusie dat de O-8 een slechte airflow heeft + het feit dat deze geen pomp bracket heeft. Wil niet in een case van + 300 gaten gaan boren. Zouden jullie mij blij kunnen maken en alsnog de O-11 ROG willen leveren ?

Freddy

Administrator
Forumleiding
Alles omtrent bestellingen graag mailen (het makkelijkst is reageren op de mail van jouw bestelling of eerdere communicatie).
Collega van sales zal oppakken het op na de Kerstdagen.

marcelmaria

New member
Alles omtrent bestellingen graag mailen (het makkelijkst is reageren op de mail van jouw bestelling of eerdere communicatie).
Collega van sales zal oppakken het op na de Kerstdagen.
Ik heb al een mail gestuurd alleen vandaag geen reactie gehad vandaar dat ik het hier ook even vermeld :)

marcelmaria

New member
Vraag tot betrekking bestelling

Beste highflow

Ik krijg van jullie bericht dat er geld op mijn account is toegevoegd en zoals ik begrijp wordt morgen me Lian LI O11 bezorgd ? Ik heb vanochtend nog een bericht gestuurd dat ik twijfelde tussen de o11 en de o8 waarop ik jullie vroeg om advies. Zoals ik nu begrijp krijg ik de o11 morgen ?

Bovenaan