Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ziet er in het echt beter uit dan op de foto. Afgelopen weekend nog bij de importeur een dag vermaakt met kijken naar het nieuwste model en de brandstofcel auto Mirai. Helaas geen proefrit met de RAV gemaakt aangezien de hybride nog niet in produktie is en de importeur geen risico wil lopen dat er iets met het demomodel gebeurt.:hmm :evil:
De brandstofcel auto laat nog lang op zich wachten. Zolang er in Nederland maar 3 tankstations zijn waar je waterstof kan tanken zal het niet zo vlot gaan met deze techniek. Of er moet een tankstation vlak over de grens te vinden zijn.
Op dit moment rij ik een RAV4, maar ben aan het kijken naar een nieuwe RAV4 of wachten tot het eind van het jaar totdat de cross-over van toyota in de showroom staat.
Beide zijn er als hybride uitvoering en dat is wel een wens waaraan de volgende wagen aan moet voldoen.
Reed heel erg lekker maar zat zo enorm laag dat ik er amper uit kon komen. Alsnog, wat een bloedsnel ding zeg. Het is maar een 1.6, maar wel met flink agressieve turbo goed voor 270 pk.
Uiteindelijk nog gereden in een 108. "Stukje" langzamer, maar rijdt ook erg lekker en zit wat hoger.
Gisteren even naar Raamsdonksveer gereden om de C-HR in het echt te bekijken. Nu nog wachten tot het einde van het jaar totdat die op de markt komt. Eerste indruk is dat hij ruimer dan je aan de buitenkant verwacht. Tevens is die in het echt mooier dan op de foto's. Alleen het scherm in het dashboard is minder. Daar is niet duidelijk over nagedacht over hoe die gemonteerd moest worden.
Zijn op dit moment nog maar 2 van deze auto's in Europa en dit weekend staat er een bij de toyota importeur.
De kerel op de foto ben ik niet. Ik ben niet zo fotogeniek.:doubt:
Toch nog iets waar ik over mee kan praten als computer-rookie; Ik rijd momenteel in een Audi A4 B5, voorlopig een prima auto. Maar wie wil er nu niet een keer in de Hennessey Venom GT rijden?
Momenteel een Volvo V70, comfortabel voor de lange ritten en dit slagschip is ruim genoeg dat mn speakers achterin passen als ze gereviseerd moeten worden.
Het liefste zou ik een oude jaguar willen hebben
Maar de milieuzone verhindert dat (tenzij ik m laat ombouwen op gas).
Dus zolang ik nog aan die restrictie's gebonden ben, zou ik wel "willen" rijden in deze Nederlandse bak.