• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Welke auto rij je nu en welke "wil" je rijden :)

Ik rij op dit moment geen auto maar zou deze later wel willen hebben:

images

of
2008-Lamborghini-Gallardo-Superleggera-2.jpg

of
2003_ferrari_enzo_20_m.jpg

of
82956d1242671566-whats-you-dream-garage-limited-5-cars-rules-apply-koenigsegg_ccxr_3219_5.jpg.jpeg



DAMN KAN NIET KIEZEN :( Maar ik ga maar lekker verder dromen, krijg ik nooit betaald :p
 
jij hebt zeker eco achterop je auto staan?:icon_razz:

Als je alleen maar 130 wilt rijden kun je ook een citroen c1 kopen als je zo'n bak koopt wil je meer, leuke soundtrack en wellicht sneller als een c1 bij die 130 komen:surprised:
 
Je mag in Nederland maar max 130km/h te rijden, wat heb je aan meer? En met een v6 ga je al met een topsnelheid van 193Km/h. De V8 versie maar 225km/h. Het verschil merk je niet behalve dat hij €70.000,- meer kost.
Dat zei ik, voordat ik een auto had, ook altijd: "ach, je mag toch maar 120, dus een 1.6 met 100pk is zat." Tegenwoordig heb ik dat, en ik ben er zeker niet tevreden mee. Trekt veel te sloom weg bij het stoplicht...
 
In zo'n zware bak moet je minstens de 5.0 V8 supercharged, al de rest is veel te sloom.
Yay, nee jonguh. V12. De pa van iemand uit mn team heeft de V12 in het wit (2010) Soo sick. en als je die naast de V8 zet van m'n pa(2009), jhezus, dat geluid valt zoo in het niet bij die v12:p

Zeg nou maar gewoon dat de enigste reden waarom je in een Range Rover wilt rijden is, omdat je er dan gangstah uitziet :p

Zo'n bak hoort niet Gangstah te zijn:p hehe.

overigens wil ik zelf wel een mooie Audi A6. Lekker zakelijk, strak. Maarja ik ben 16 (A)
 
Dat zei ik, voordat ik een auto had, ook altijd: "ach, je mag toch maar 120, dus een 1.6 met 100pk is zat." Tegenwoordig heb ik dat, en ik ben er zeker niet tevreden mee. Trekt veel te sloom weg bij het stoplicht...

Zelf wil ik een 1.6 of 1.8 als beginners auto.. gewoon om alles beetje in me uppie te leren.. maar later wil ik wel een snellere auto.. :) en zeker geen amerikaanse.. geef mij maar een europeaan :)


Yay, nee jonguh. V12. De pa van iemand uit mn team heeft de V12 in het wit (2010) Soo sick. en als je die naast de V8 zet van m'n pa(2009), jhezus, dat geluid valt zoo in het niet bij die v12:p



Zo'n bak hoort niet Gangstah te zijn:p hehe.

overigens wil ik zelf wel een mooie Audi A6. Lekker zakelijk, strak. Maarja ik ben 16 (A)

Audi's zijn inderdaad zakelijk.

Daarom wil ik een RS5.. die is zakelijk EN sportief.. En wie wilt er nou niet sportief? :D
 
Ik rij nu deze:

236490_LB_00_FB_EPS.jpg


•2,95 cm³ verbrandingsmotor met 2,2 pk
•2WD achterwielaandrijving
•Al hydraulische schokdempers

Uitvoering:
•Chassis, servo-inbouwplaat en wielophanging van aluminium
•4 aluminium schokdempers met tuningveren
•Stabilisator achter
•Instelbare sportrem
•High-Performance off-road banden
•2 servo's voor gas, rem en besturing
•Geverfde body.

xD
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
T Welke en hoeveel fittings? Hardware & Software 3
foxbuster Welke onderdelen nodig voor ASUS ROG Strix GeForce RTX 3080 Ti Gaming OC Waterkoeling 3
D Welke thermalpads heb ik nodig. Waterkoeling 2
Bl4ckj4ck666 Aqua-Computer Aquaero 0 1 2 3 4 5 6 7 ? Welke versie is dit? Waterkoeling 4
D Welke type ekwb heb ik nodig Advies Waterkoeling Setup 2
W Nieuwe setup, welke pomp en reservoir? Waterkoeling 1
T Welke waterkoeling setup? Waterkoeling 1
M Welke o-ringen voor (voornamelijk) EKWB fittings ? Waterkoeling 1
Ruud Welke fittingen? Waterkoeling 1
Ruud Fitting 90 grade hoek, welke kant wijst de fitting op? 12mm fitting welke soft tubing past? Waterkoeling 6
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
A Laptop in ladekast verbergen (welke cooling) Cases en Modding 2
M Welke pomp en welke radiator? Waterkoeling 2
B Welke koeling in dit systeem? Advies Waterkoeling Setup 4
B Welke fittingen en/of overdruk ventiel Waterkoeling 14
brepoels peter Welke Led controller raden jullie aan? Hardware & Software 14
Z Rebuild van een loop, welke onderdelen vervangen? Waterkoeling 16
D Welke rad zal ik nemen? Waterkoeling 26
foxbuster Kan niet beslissen welke soort kabels / sleeves / kit ik moet kiezen Cases en Modding 12
Freddy Welke games / spellen spelen jullie tegenwoordig? Gaming 7
P Welke spullen heb ik nodig om mijn nieuwe watergekoelde video kaart te installeren Advies Waterkoeling Setup 3
V Welke fittingen? Koppelstuk, male-male en female-female Advies Waterkoeling Setup 1
M Advies gevraagd welke custom waterkoeling jullie aanraden. Waterkoeling 3
Deathchant Nieuwe PC: radiator positionering en welke fans voor beste koeling en airflow? Hardware & Software 17
L Nieuwe case voor custom WC, welke o welke Waterkoeling 7
Z Welke formaat SLI HB bridge heb ik nodig? Hardware & Software 14
P Corsair H115i (Welke ventilatoren? ) Overige Koeling 3
M Welke flow meter Waterkoeling 19
M Lian Li PC-O11 ROG besteld welke omgezet is naar PC-O8 (Eigen Keuze) HighFlow Webshop 3
K webshop toon radiator, radiator en radiator,...maar welke is beter ? Advies Waterkoeling Setup 3
P Welke flow meter is compatibel met Asus Formula X Mobo (onboard flow meter support) Waterkoeling 7
D Welke opties zijn er voor een draaibare 90 graden koppeling Waterkoeling 1
H Welke Fittingen Waterkoeling 2
W Welke Pomp/Reservoir Waterkoeling 4
G Welke corsair sp120 op een h100i v2? Overige Koeling 1
M Welke Koppeling heb ik nodig. Waterkoeling 2
M welke vloeistof chiller. Waterkoeling 2
Bas9466 Ek mono blok koel pads welke kant boven ??? Handleidingen en Installatie Tips 6
k.3nny Nieuwe mod, welke case? Cases en Modding 5
T Welke kleur slang en koelvloeistof? Advies gevraagd Waterkoeling 2
B msi gtx 770 twin frozr 2gb oc. heatsink koelen. mos/vram welke nodig? Overige Koeling 7
F Welke fittingen worden hier gebruikt? Waterkoeling 6
F Welke DDC pompo is het stilste? Waterkoeling 5
A welke diameter sleeve? Handleidingen en Installatie Tips 3
Source Welke fitting bij PETG tubes Waterkoeling 10
D Welke Quick Disconnects en waar te plaatsen? Waterkoeling 1
Ctrl Welke fittings voor acrylic tubes. Waterkoeling 3
Freddy The Party 13: Welke Games? Even op elkaar afstemmen Lan Party 30
M welke slangen en hoe koelvloeistof vervangen Waterkoeling 7
P Advies Acrylic tube 12/10mm, welke fittingen? Advies Waterkoeling Setup 9

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan