Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik denk iedereeen die tegen de 20PK zat (in die tijd) dat marco geen onbekende is ik weet nog dat hij een ruil "autotje" had(een of ander dik amerikaans ding) kwam hij mijn zip blokje afgeven
Als ik zo weer terug kijk kriebelt het echt weer om een sprinter op te bouwen. Heerlijk beunen! Zodra ik volgend jaar op mezelf ben misschien toch maar weer doen.
Hehe ja het opbouwen en weer effe knalle op die dingen lijkt nu leuk..
Maar waar wil je dat nu legaal gaan doen zonder ik weet niet hoeveel euro's uit te geven voor sprint licentie etc.
Dat SBO is echt een fail voor de laatste jaren geweest.
Ben nog steeds matties met Hendrik met de fluor oranje en geel/groene runner
Dit was m'n runnah
Er zijn een hoop regeltjes en extra kosten aan verbonden sinds de sbo is begonnen idd maar ik wil wel gewoon legaal sprinten in competitie verband. Het is verder wel een prachtige competitie. Als je 1000den euro's voor een blokje uitgeeft kan de licentie er ook wel bij.
Ik kan me nog een filmpje voor me halen dat marco hendrik aan het pesten is en hem een schop geeft en dan weg rent en ze kop stoot, machtig mooi! Ben benieuwd of iemand die nog heeft!
Whaha ja klopt
Dat filmpje was net savonds toen ik weg was
Ook die middag was marco met m'n blok bezig hendrik zit em steeds te pesten brand hendrik ineens met zo'n gas brander vol in de klauwe van marco en daarna marco met een echte blow torch achter hendrik aan XD
Haahahaha wat een tijd! Ook nog eens met die gasten na Genemuiden een MC Donalds gepakt, toen vlogen de kipnuggets en hamburgers door de lucht. Echt toffe gasten waren dat!
HAHAHAHA owja! Toen had de eigenaar van een bedrijfsterrein het hek op slot gedaan waar onze auto's achter stonden. Had geloof ik Marco nog dat halve hek uit de grond getrokken, hahahaa!!!!
Kunnen we hier niet gewoon het Grote gemotoriseerde voertuigen topic van maken? ^^ Auto's, motoren, scooters, brommers, RC cars etc.
dat was genemuiden niet dat was volgends mij de eerste meppel met vrij sprinten
Iig dat er na de mac terror mensen van de snelweg werden geplukt door de coppers
En na speelmansplaten met 30 man daar foodfight ergens bij een mac in rotterdam ofzo