Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
idd zo kijk ik ook eerst ernaar en dan zie vaak wie of wat de eigenaar is of hoe lang hij al op zijn naam staat
hoor ook verhalen dat je de auto historie van een site terug kan halen maar zo ver ben ik nog steeds niet gekomen. Kan zo een site ook niet vinden er zou schade opstaan en dergelijke of bij ongeluk betrokken is geweest maar vind zoiets maar neit
ja vaak kun je het zien aan de gril en koplampen en de naden bij de voor schermen en dan ook bij de achterstylen roest bij de achterklep aan de binnen kant duikt vaak op als de achterkant in elkaar gezeten heeft heeft let goed op roestplekken bij dorpels etc
me nieuwe auto.
jmmr genoeg zal ik nog wel met me oude auto naar de lan gaan dus word ff proppen
deze auto was binnen gekomen op me werk.
het is een ouwe lullen bak maar wel zeeën van ruimte
hij heeft wat schade aan de bumper maar kan zo aan een bumpertje komen.
ja klopt waar het gat in de bumper zit is die koplamp wat naar voren gekomen maar heb nog niet gekeken of die nog vast zit maarja voor 700 euro moes ik hem wel hebben
zodra de bumper en scherm eropzit is ie weer 2500 euro waard
vooral in die staat want van binnen lijkt ie nog nieuw
wat ik maar wil, kan men computer scherm erop displayen bijv navigatie , kan erop tv kijken , achteruit rij camera
wat je maar wil kan je ermee doen
staat ie uit dan reflecteert ie gewoon
alleen als het donker word zie je er minder door en doordat mn achterraam ook geblindeerd is
mooi bakkie ik zelf heb ook een 5 deurs corsa c 1.4 irmscher maar waar heb jij je originele achterbumper gelaten ?? zoek er nog 1 namelijk in zilvergrijs ??