• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Welke auto rij je nu en welke "wil" je rijden :)

Met als gevaar om voor patser te worden uitgemaakt... Sinds 2 jaar mijn trouwe autootje.

2r436ls.jpg


Inmiddels wel andere velgen, een andere Brushguard en een Lightbar bovenop. Ik heb een 3" liftkit liggen maar die moet ik nog steeds monteren....

pfff... patser




:p nee hoor leuke auto, ik woon in een dorp met ong 1500 inwoners (boeren gehucht) en ik heb al 3 h2's gespot :icon_eyes:
 
De H2 wil ik ook heel graag hebben!
Heel vet om in te rijden, van fabrikant Sweex hadden we met Completer paar jaar geleden hun H2 nog mogen lenen voor promo doeleinden.
Heb daar nog een pic van geloof ik, als ik die vind post ik het even :)
 
Ik rijd met een blauwe :D

Schaal 1:18 zeker :p eerst foto's dan geloven we het hier pas :zzz

pfff... patser




:p nee hoor leuke auto, ik woon in een dorp met ong 1500 inwoners (boeren gehucht) en ik heb al 3 h2's gespot :icon_eyes:

Boerengehucht my ass :p Wij hebben 3 straten in ons dorp en ong. 250 inwoners :112: Ons kent Ons laat ik maar zeggen :icon_mrgreen:
 
Voorin een 6L V8 met standaard 325 pk. Inmiddels voorzien van een K&N luchtfilter, Borla uitlaatspruitstuk en een Borla RVS uitlaat dus iets meer pk'tjes dan standaard. Hoeveel zou ik echt niet weten want je rijdt niet even naar een Dyno toe met je Hummer. Verbruik 1 : 5.5

Het terreinrijdens is een beetje gelimiteerd door mijn banden. Ik heb nu nog allroad banden en die zijn in het terrein erg gelimiteerd. De Slufter op de Maasvlakte vormt geen probleem maar blubber, modder etc zijn erg off-limit. Profiel raakt te snel vol en hoewel je 500 nm ter beschikking hebt, blijf je toch gewoon staan. Ik heb een setje BF Goodrich banden op het oog maar moet dan eerst andere velgen steken (kassa!) en mijn liftkit monteren. Tot dusverre nog geen tijd voor gehad.

En Freddy, ik wil er best wel een HF stickertje op plakken hoor.... heb je ook weer een promo auto!:005::005:
 
@GeenIdee

Heb je wel enig idee hoeveel die dingen vandaag de dag opbrengen :O Reken maar op 35-40.000 voor een goede in The USA en dan moet je hem nog naar Nederland importen. Dan ben je er natuurlijk nog niet want dan mag je van de belasting de waarde van je auto voor grof weg 50% nog maal aan hun betalen :p

Nee, dan ga ik liever voor een 2004 Dodge Ram 3500 Dually, compleet zwart met een dikke Ranch Hand Grill Guard en met zulke velgen :D

Maarjah dat gebeurd pas als we hier de benzine per gallon gaan verkopen voor dezelfde prijs als een paar weken geleden :(
 
Laatst bewerkt:
Dan moeten we binnenkort de topic veranderen in "welke vrachtwagen rij je nu en welke "wil" je rijden :)"

hoo hoo, zo ver waren we nog niet...










Maar nu wel dus.... :icon_super:


Ford F-650 the mother of all pick-ups

geigercars.de-ford-f-650.jpg


ford_f-650_3.jpg




Even om aan te geven welke kant we op gaan:

-lucht remmen optioneel
-luchtvering optioneel (en dan heb je de luchtbalgen van een vrachtwagen :p )
-luchthoorns optioneel etc :S

F650 SuperTruck
 
mijn auto is pas gangsta, rijd tegen een vrachtwagen aan en hij kan verder rijden .(mag niet vanwege de politie).

oohja, iemand accu kopen? en of sproei vloeistof?

heb hier nog zoeen 2 liter liggen.
 

Bijlagen

  • SDC10033.jpg
    SDC10033.jpg
    118,7 KB · Weergaven: 18
  • SDC10038.jpg
    SDC10038.jpg
    83,3 KB · Weergaven: 14
  • SDC10039.jpg
    SDC10039.jpg
    115,3 KB · Weergaven: 14
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
T Welke en hoeveel fittings? Hardware & Software 3
foxbuster Welke onderdelen nodig voor ASUS ROG Strix GeForce RTX 3080 Ti Gaming OC Waterkoeling 3
D Welke thermalpads heb ik nodig. Waterkoeling 2
Bl4ckj4ck666 Aqua-Computer Aquaero 0 1 2 3 4 5 6 7 ? Welke versie is dit? Waterkoeling 4
D Welke type ekwb heb ik nodig Advies Waterkoeling Setup 2
W Nieuwe setup, welke pomp en reservoir? Waterkoeling 1
T Welke waterkoeling setup? Waterkoeling 1
M Welke o-ringen voor (voornamelijk) EKWB fittings ? Waterkoeling 1
Ruud Welke fittingen? Waterkoeling 1
Ruud Fitting 90 grade hoek, welke kant wijst de fitting op? 12mm fitting welke soft tubing past? Waterkoeling 6
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
A Laptop in ladekast verbergen (welke cooling) Cases en Modding 2
M Welke pomp en welke radiator? Waterkoeling 2
B Welke koeling in dit systeem? Advies Waterkoeling Setup 4
B Welke fittingen en/of overdruk ventiel Waterkoeling 14
brepoels peter Welke Led controller raden jullie aan? Hardware & Software 14
Z Rebuild van een loop, welke onderdelen vervangen? Waterkoeling 16
D Welke rad zal ik nemen? Waterkoeling 26
foxbuster Kan niet beslissen welke soort kabels / sleeves / kit ik moet kiezen Cases en Modding 12
Freddy Welke games / spellen spelen jullie tegenwoordig? Gaming 7
P Welke spullen heb ik nodig om mijn nieuwe watergekoelde video kaart te installeren Advies Waterkoeling Setup 3
V Welke fittingen? Koppelstuk, male-male en female-female Advies Waterkoeling Setup 1
M Advies gevraagd welke custom waterkoeling jullie aanraden. Waterkoeling 3
Deathchant Nieuwe PC: radiator positionering en welke fans voor beste koeling en airflow? Hardware & Software 17
L Nieuwe case voor custom WC, welke o welke Waterkoeling 7
Z Welke formaat SLI HB bridge heb ik nodig? Hardware & Software 14
P Corsair H115i (Welke ventilatoren? ) Overige Koeling 3
M Welke flow meter Waterkoeling 19
M Lian Li PC-O11 ROG besteld welke omgezet is naar PC-O8 (Eigen Keuze) HighFlow Webshop 3
K webshop toon radiator, radiator en radiator,...maar welke is beter ? Advies Waterkoeling Setup 3
P Welke flow meter is compatibel met Asus Formula X Mobo (onboard flow meter support) Waterkoeling 7
D Welke opties zijn er voor een draaibare 90 graden koppeling Waterkoeling 1
H Welke Fittingen Waterkoeling 2
W Welke Pomp/Reservoir Waterkoeling 4
G Welke corsair sp120 op een h100i v2? Overige Koeling 1
M Welke Koppeling heb ik nodig. Waterkoeling 2
M welke vloeistof chiller. Waterkoeling 2
Bas9466 Ek mono blok koel pads welke kant boven ??? Handleidingen en Installatie Tips 6
k.3nny Nieuwe mod, welke case? Cases en Modding 5
T Welke kleur slang en koelvloeistof? Advies gevraagd Waterkoeling 2
B msi gtx 770 twin frozr 2gb oc. heatsink koelen. mos/vram welke nodig? Overige Koeling 7
F Welke fittingen worden hier gebruikt? Waterkoeling 6
F Welke DDC pompo is het stilste? Waterkoeling 5
A welke diameter sleeve? Handleidingen en Installatie Tips 3
Source Welke fitting bij PETG tubes Waterkoeling 10
D Welke Quick Disconnects en waar te plaatsen? Waterkoeling 1
Ctrl Welke fittings voor acrylic tubes. Waterkoeling 3
Freddy The Party 13: Welke Games? Even op elkaar afstemmen Lan Party 30
M welke slangen en hoe koelvloeistof vervangen Waterkoeling 7
P Advies Acrylic tube 12/10mm, welke fittingen? Advies Waterkoeling Setup 9

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan