Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De H2 wil ik ook heel graag hebben!
Heel vet om in te rijden, van fabrikant Sweex hadden we met Completer paar jaar geleden hun H2 nog mogen lenen voor promo doeleinden.
Heb daar nog een pic van geloof ik, als ik die vind post ik het even
Voorin een 6L V8 met standaard 325 pk. Inmiddels voorzien van een K&N luchtfilter, Borla uitlaatspruitstuk en een Borla RVS uitlaat dus iets meer pk'tjes dan standaard. Hoeveel zou ik echt niet weten want je rijdt niet even naar een Dyno toe met je Hummer. Verbruik 1 : 5.5
Het terreinrijdens is een beetje gelimiteerd door mijn banden. Ik heb nu nog allroad banden en die zijn in het terrein erg gelimiteerd. De Slufter op de Maasvlakte vormt geen probleem maar blubber, modder etc zijn erg off-limit. Profiel raakt te snel vol en hoewel je 500 nm ter beschikking hebt, blijf je toch gewoon staan. Ik heb een setje BF Goodrich banden op het oog maar moet dan eerst andere velgen steken (kassa!) en mijn liftkit monteren. Tot dusverre nog geen tijd voor gehad.
En Freddy, ik wil er best wel een HF stickertje op plakken hoor.... heb je ook weer een promo auto!:005::005:
Heb je wel enig idee hoeveel die dingen vandaag de dag opbrengen :O Reken maar op 35-40.000 voor een goede in The USA en dan moet je hem nog naar Nederland importen. Dan ben je er natuurlijk nog niet want dan mag je van de belasting de waarde van je auto voor grof weg 50% nog maal aan hun betalen
Nee, dan ga ik liever voor een 2004 Dodge Ram 3500 Dually, compleet zwart met een dikke Ranch Hand Grill Guard en met zulke velgen
Maarjah dat gebeurd pas als we hier de benzine per gallon gaan verkopen voor dezelfde prijs als een paar weken geleden
Ik heb al 2 jaar m'n rijbewijs en heb nog nooit een aanrijding gehad wat doe ik dan fout ?
Rij toch zo'n 1500km in de maand en dat is nog wel veel voor iemand zonder auto
Ik heb al 2 jaar m'n rijbewijs en heb nog nooit een aanrijding gehad wat doe ik dan fout ?
Rij toch zo'n 1500km in de maand en dat is nog wel veel voor iemand zonder auto