• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Welke auto rij je nu en welke "wil" je rijden :)

:110::110::110::110::110::110::110::110::110::gek:gek:gek:gek:gek:gek:gek:gek:gek maar wat kost dat busje??
moet voor mij wel realistich blijven zodat ik hem met een lening van frisia zou kunnen kopen:woot
 
Laatst bewerkt:
Ik lees ergens €165.000 eurie :p

Mja, wat verwacht je met een blok van het volgende caliber; 522pk en 565nm koppel van een Porsche Bi-Turbo.

xD

..Of je moet een heeeeele royale lening afsluiten :p
 
Als ik het geld had, dan had ik een oude T3 laten ombouwen en dan het uiterlijk van zo'n oud verrot bouwbusje :p kijken wat voor een spektakel je kan verzorgen aan het stoplicht met die sjonnies en hun Golf GTI :075:

Plus Vincent, er zitten maar 2 racekuipjes in :p en zie maar is een kinderzitje te vinden die daar inpast :eek:
 
@vincent, zo'n luxe T5 als op jouw afbeelding vorige pagina heb ik wel is bij gestaan. Erg mooi, lag een vr6 in als ik me niet vergis. En de prijs van zo'n bus wil je ook niet weten :p

Ook had ik van een verhaal gehoort over een T5 met een porsche blok. Meneer reed op de snelweg, bmw achter hem. Met zijn lampen aan het flitsen omdat ie er voorbij wilde. Affijn, meneer er voorbij, T5 er weer achter, bmw in de begrenzer, en vervolgens de t5 met zijn lampen flitsen dat ie er voorbij wilt.

Als er iets is wat ik prachtig vind zijn dat zulke dingen. Kerel van de werkplaats op school heeft een fiat uno turbo, 170 pk. Je kijkt er geen 2 keer naar als je er met je dure auto staat, en vervolgens rijdt ie je er af....geweldig!



Maatje van mij heeft sinds kort een vw polo G40. Zodoende beginnen er op dit moment 2 dingen bij mij te kriebelen.
1) een wat oudere auto, rond 1990
2) iets met een turbo, uitlaatgas- of krukas-

Op een of andere manier kom ik bij een oude mazda rx7 uit :108:

Dus ik ben op dit moment die handel een beetje in de gaten aan het houden :p

Hier een foto van de mooiste mazda RX7 FC turbo II uit nederland:



391643788_5_YFsM.jpeg


238968853_5_t2N8.jpeg


393161410_5_rueB.jpeg





Een audi rs4 of rs6 ziet er trouwens ook zo onschuldig uit :p En een rs4 rijdt knap door kan ik zeggen uit eigen ervaring :D
 
ja leuk speelgoed een wankelmotor met biturbo maar gaan helaas niet lang mee 80000 en dan reviseren

wist je trouwens dat die mazda een 1300cc is met dubbele turbo een maat van me had er 1 lijkt net een brommer als je erin zit :)
 
voor 1 schijf, maakt ie 3 ontbrandingen per rotatie, dus die motor in totaal 6!

Is idd een 1.3, een 13B motor. MAar om de 80000 km reviseren???? lijkt me een beetje overdreven. Als ik er zelf eentje heb zou ik het wel graag preventief willen doen, maar ik wil m dan ook iets kietelen :D
 
voor 1 schijf, maakt ie 3 ontbrandingen per rotatie, dus die motor in totaal 6!

Is idd een 1.3, een 13B motor. MAar om de 80000 km reviseren???? lijkt me een beetje overdreven. Als ik er zelf eentje heb zou ik het wel graag preventief willen doen, maar ik wil m dan ook iets kietelen :D

Nou zo als dat blokje er daar bij ligt in die RX7, gok ik wel dat je hem goed mag onderhouden.

Het is nou niet echt bepaald zo dat als je twee grotere turbo's op een blok gaat zetten om nog meer pk's eruit gaat halen dat de fabrikant daar rekening mee heeft gehouden.

Reviseren wil ook niet zeggen dat het hele blok vernieuwd moet worden, maar dat je het blok uit elkaar haalt en alles na kijkt/schoonmaakt desnoods vervangt.
 
Hey Vincent, heb je hem gekocht op 23-05-2008 :p

Ik rij wekelijks in een Opel Vivaro (zelfde auto, in de tussenruit staat ipv een Opel een Renaul teken) een 2.0, en dat rijdt best fijn :) Vind het alleen jammer dat de baas niet voor een 2.6 heeft gekozen :054: volgens mij trek ik dan de klinkers uit uwe oprit ;)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
T Welke en hoeveel fittings? Hardware & Software 3
foxbuster Welke onderdelen nodig voor ASUS ROG Strix GeForce RTX 3080 Ti Gaming OC Waterkoeling 3
D Welke thermalpads heb ik nodig. Waterkoeling 2
Bl4ckj4ck666 Aqua-Computer Aquaero 0 1 2 3 4 5 6 7 ? Welke versie is dit? Waterkoeling 4
D Welke type ekwb heb ik nodig Advies Waterkoeling Setup 2
W Nieuwe setup, welke pomp en reservoir? Waterkoeling 1
T Welke waterkoeling setup? Waterkoeling 1
M Welke o-ringen voor (voornamelijk) EKWB fittings ? Waterkoeling 1
Ruud Welke fittingen? Waterkoeling 1
Ruud Fitting 90 grade hoek, welke kant wijst de fitting op? 12mm fitting welke soft tubing past? Waterkoeling 6
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
A Laptop in ladekast verbergen (welke cooling) Cases en Modding 2
M Welke pomp en welke radiator? Waterkoeling 2
B Welke koeling in dit systeem? Advies Waterkoeling Setup 4
B Welke fittingen en/of overdruk ventiel Waterkoeling 14
brepoels peter Welke Led controller raden jullie aan? Hardware & Software 14
Z Rebuild van een loop, welke onderdelen vervangen? Waterkoeling 16
D Welke rad zal ik nemen? Waterkoeling 26
foxbuster Kan niet beslissen welke soort kabels / sleeves / kit ik moet kiezen Cases en Modding 12
Freddy Welke games / spellen spelen jullie tegenwoordig? Gaming 7
P Welke spullen heb ik nodig om mijn nieuwe watergekoelde video kaart te installeren Advies Waterkoeling Setup 3
V Welke fittingen? Koppelstuk, male-male en female-female Advies Waterkoeling Setup 1
M Advies gevraagd welke custom waterkoeling jullie aanraden. Waterkoeling 3
Deathchant Nieuwe PC: radiator positionering en welke fans voor beste koeling en airflow? Hardware & Software 17
L Nieuwe case voor custom WC, welke o welke Waterkoeling 7
Z Welke formaat SLI HB bridge heb ik nodig? Hardware & Software 14
P Corsair H115i (Welke ventilatoren? ) Overige Koeling 3
M Welke flow meter Waterkoeling 19
M Lian Li PC-O11 ROG besteld welke omgezet is naar PC-O8 (Eigen Keuze) HighFlow Webshop 3
K webshop toon radiator, radiator en radiator,...maar welke is beter ? Advies Waterkoeling Setup 3
P Welke flow meter is compatibel met Asus Formula X Mobo (onboard flow meter support) Waterkoeling 7
D Welke opties zijn er voor een draaibare 90 graden koppeling Waterkoeling 1
H Welke Fittingen Waterkoeling 2
W Welke Pomp/Reservoir Waterkoeling 4
G Welke corsair sp120 op een h100i v2? Overige Koeling 1
M Welke Koppeling heb ik nodig. Waterkoeling 2
M welke vloeistof chiller. Waterkoeling 2
Bas9466 Ek mono blok koel pads welke kant boven ??? Handleidingen en Installatie Tips 6
k.3nny Nieuwe mod, welke case? Cases en Modding 5
T Welke kleur slang en koelvloeistof? Advies gevraagd Waterkoeling 2
B msi gtx 770 twin frozr 2gb oc. heatsink koelen. mos/vram welke nodig? Overige Koeling 7
F Welke fittingen worden hier gebruikt? Waterkoeling 6
F Welke DDC pompo is het stilste? Waterkoeling 5
A welke diameter sleeve? Handleidingen en Installatie Tips 3
Source Welke fitting bij PETG tubes Waterkoeling 10
D Welke Quick Disconnects en waar te plaatsen? Waterkoeling 1
Ctrl Welke fittings voor acrylic tubes. Waterkoeling 3
Freddy The Party 13: Welke Games? Even op elkaar afstemmen Lan Party 30
M welke slangen en hoe koelvloeistof vervangen Waterkoeling 7
P Advies Acrylic tube 12/10mm, welke fittingen? Advies Waterkoeling Setup 9

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan