Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gezien ik van job veranderd ben reed ik nu even met een Audi A5 Sportback als inloopwagen (manueel dus au mijn knietje) ... MAAR morgen is het echter de grote dag want dan mag ik m'n splinternieuwe BMW 5 Touring gaan oppikken. Firmawagens zijn toch fantastisch speelgoed he
Gezien ik van job veranderd ben reed ik nu even met een Audi A5 Sportback als inloopwagen (manueel dus au mijn knietje) ... MAAR morgen is het echter de grote dag want dan mag ik m'n splinternieuwe BMW 5 Touring gaan oppikken. Firmawagens zijn toch fantastisch speelgoed he
Mooie lease-wagen, heb je geen standaard jobje meer...
Rij nog steeds in mijn S60 185pk (ook van het werk :icon_fU: ) maar heb al een idee voor de volgende: een alpina D3. Ze halen de 1.23d motor die door bmw enkel geleverd wordt in de 1.23d in de 3 serie, mofificatie van de uitlaat en gaat ie van 204 naar 214 hp. Dan naar de chip-boer en tikt ie tegen de 264 pk aan!
Best lekker in een diesel!
zo stond hij vorig jaar
maar is nu dus terug origineel en gaat denk ik voorlopig zo blijven ga terug na mijn casemod klaar is terug verderdoen aan mijn project scirocco (ja ik heb er 2 :098
Greetz B0B0