Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Op dit moment rijd ik met een Citroen Saxo 1.4 SX uit 1996:
Wordt enkel gebruikt bij Citroen meetings.
Wat ik zou willen rijden is de nieuwe Citroen DS3 (1.6 THP Sport Chic uitvoering) en dan in het blauw met zwart dak en zwarte rims .
Maar het zal wel een ander klein autootje worden, ben namelijk ook erg gecharmeerd van de Peugeot 107 (oude type) / Citroen C1 (nieuwe type). Daarnaast zijn die ukkies ook verdomd goedkoop qua rijden (geen wegenbelasting).
Moet je zeggen dat ik totaal niets met Opel heb, maar die Calibra heb ik altijd een uitzondering gevonden. Welke versie is het eigenlijk? Een 2-liter of de 2,5 V6?
Edit: Never mind the last question . Volgens de RDW (via kenteken) is het een 2.0.
Trouwens, zo lang heb je hem nog niet of wel?
Moet je zeggen dat ik totaal niets met Opel heb, maar die Calibra heb ik altijd een uitzondering gevonden. Welke versie is het eigenlijk? Een 2-liter of de 2,5 V6?
Edit: Never mind the last question . Volgens de RDW (via kenteken) is het een 2.0.
Trouwens, zo lang heb je hem nog niet of wel?
remvloeistof verversen.
Remklauwen Rood maken.
4x Balanceren
2x nieuwe spoorstangen
Uitleinen ( 2 nieuwe zijn omdat de oude stangen bij opel altijd muuuur vast zitten ) zeker bij wat oudere modellen .
Velgen weet ik niet uit me hoofd, Soon komen er Bridgestone Potenza RE050
zwerver, je komt niet verder dan het opkrikken van de auto, haha Hellingshoeksensor