Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
[Waterkoeling] i7 3930K, 2x6970, Rampage4 full block, stil
De meeste waterkoeling onderdelen zijn inmiddels binnen. Ziet er allemaal goed uit. Buurmeisje is blij met de lolly. Foto van de kast heb ik nog niet, is te groot voor mijn standaard foto plek in huis. Heeft ook nog een zeer helder raam waarin de hele kamer reflecteert. Wel alvast een paar foto's van een kleiner onderdeel, namelijk de flowmeter. De rest komt nog, maar dat zou dus zomaar pas volgend weekend kunnen zijn. De processor is zeer slecht leverbaar, dus wanneer het bouwen kan beginnen is nog helemaal onzeker.
Inmiddels wordt de PC gebouwd en dat lijkt allemaal goed te gaan. Een ding wat opviel zijn de inbus schroefjes die gebruikt zijn om de zijpanelen vast te zetten. Mocht je deze kast ook willen gaan gebruiken, houdt er dan rekening mee dat er behoorlijk wat schroeven los moeten (stuk of 10) voor zowel het boven- als onderpaneel. Bij andere kasten die ik gebruikte waren dit er altijd 2 of 3 aan de achterkant van de PC, met een geleidesysteem voor het paneel zelf. De panelen van de Little Devil kast zijn echter geheel glad en worden vanaf de zijkant vastgeschroefd. De inbus maat is bijzonder klein, ik schat dat het om slechts 2 of 2,5mm gaat. Gelukkig kon ik met de bijgeleverde sleutel voor het EK supreme HF CPU koelblok ook deze kast openkrijgen. Hieronder nog wat foto's.