Caveman
Junior Member
Hallo,
Ik zal beginnen met mij even voorstellen. Ik ben Michel 30 jaar en van jongsaf aan wel geinterresserd door computers. Nu wil ik graag waterkoelig inbouwen in mijn pc. De reden is dat de fan van mijn videokaart erg lawaai maakt wil ie een beetje goed koelen en ik graag vanwege overklokken mijn cpu koeler wil hebben. Alleen heb ik hier niet de knowhow:eusa_eh: van die menigeen hier waarschijnlijk wel heeft. Dus vandaar mijn vraag.
Ik heb op dit moment een Lian Li PC-A7010B behuizing.
Hier zit in:
asus rampage formula
E8600
ATI Sapphire 4870x2
Nu had ik zelf op highflow een setje samengesteld en wilde vragen wat jullie hiervan vinden.
Radiator Thermochill 120.3 + Shroud
Fans Noctua NF-P12 1300 rpm
CPU Block D-Tek Fuzion v2
GPU Blok EK-FC4870 X2 Acetal
Reservoir Dangerdan Singel bay
Feser uv slang
Mijn budget is ongeveer 800 euro.
Ik zal beginnen met mij even voorstellen. Ik ben Michel 30 jaar en van jongsaf aan wel geinterresserd door computers. Nu wil ik graag waterkoelig inbouwen in mijn pc. De reden is dat de fan van mijn videokaart erg lawaai maakt wil ie een beetje goed koelen en ik graag vanwege overklokken mijn cpu koeler wil hebben. Alleen heb ik hier niet de knowhow:eusa_eh: van die menigeen hier waarschijnlijk wel heeft. Dus vandaar mijn vraag.
Ik heb op dit moment een Lian Li PC-A7010B behuizing.
Hier zit in:
asus rampage formula
E8600
ATI Sapphire 4870x2
Nu had ik zelf op highflow een setje samengesteld en wilde vragen wat jullie hiervan vinden.
Radiator Thermochill 120.3 + Shroud
Fans Noctua NF-P12 1300 rpm
CPU Block D-Tek Fuzion v2
GPU Blok EK-FC4870 X2 Acetal
Reservoir Dangerdan Singel bay
Feser uv slang
Mijn budget is ongeveer 800 euro.
Laatst bewerkt: