RAD vragen
Hoi Freddy
Mijn computerkast is leeg. Wilde nu bepaalde dingen weg gaan snijden voor mijn radiatoren. Bovenin is geen probleem, maar onderin moet ik wat meer wegsnijden. Weet jij of ik ergens een mal kan vinden voor de
Black Ice GT Extreme 240. Zodat ik een mooi passend gat kan maken (edit: inmiddels
template gevonden)
Verder heb ik nog wel een vraag over mijn triple 360
radiator. Ik heb deze doos zojuist opengemaakt en achter op de doos staat dat er schroeven bij zouden zitten om
fans te monteren en om de
radiator aan de behuizing te monteren. Maar ik heb deze schroeven niet in de doos gevonden. Wel een paar flyers en silicone rubbers maar dat was het.
Verder be ik vast begonnen met wat dingen te monteren, nu vraag ik me af of het volgende mogelijk is. Ik heb mijn
pomp MCP655 voorzien van de nieuwe top RP450. Verder heb ik
Koolance Reservoir Coupler aangesloten. DAarop komt mijn
reservoir. Ben ik nu bij mijn
reservoir verplicht om de bovenste aansluiting te gebruiken als in voor mijn loop of ik kan ik ook nog de in en out op van de rp450 top gebruiken? want dan kan ik de bovenste aansluiting als fillpoint gebruiken
Edit2: Hoi Freddy ik ben zojuist begonnen met het aansluiten van mijn gpu cooler. Maar volgens mij heb ik toch het verkeerde block. Zie bijgevoegde foto. Als ik de verkeerde block mocht hebben. Wat nu? Heb bij de eerste de
thermal pads al gebruikt. Omdat ik er vanuit ging dat ik de goeie had, omdat ik het specifiek nog in deze thread gevraagd had.
Alvast bedankt voor je antwoord
groet
Barry