• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[Waterkoeling] €500 a 750, i7 920, P6T, 2x HD5870, Cosmos S

Hoi Freddy

daar ben ik weer. Nou ik heb mijn hopelijk uiteindelijk winkelwagen compleet.

Zou jij eens kunnen kijken of ik alles nu heb. En ik dit zo kan bestellen. Ik hoop dat je nog de bomen het bos een beetje ziet. Ik ga voor 2 rads. Met zoals van mijn pomp naar rad240 (welke onderin de kast komt) daar tussen een aftap. Nu zat ik te denken om het volgende setje te gebruiken HighFlow Computer Cooling Shop - Uw shop voor PC waterkoeling, luchtkoeling, modding, behuizingen en gaming! - aftap . Pas dit allemaal zo op elkaar of moeten er nog slangen bijkomen. Verder kan het t-stuk gelijk om het rad worden aangesloten of is dat niet aan te raden?

Heb ik verder alles zodat ik in een keer kan gaan bouwen.

Alvast bedankt voor je antwoord

nieuwe winkelwagen (met oude aftap idee): HighFlow Computer Cooling Shop - Uw shop voor PC waterkoeling, luchtkoeling, modding, behuizingen en gaming! - Set 1
 
Zo gaat ie lukken.
Alleen eentje van deze extra:
10MM (3/8) Feser Schroeffitting v2 - G1/4

En deze achterwege laten:
13MM (1/2) EK High Flow Fitting, schroefdraad G1/4

He Freddy, dank je wel voor je snelle antwoord. Heb mijn lijstje aangepast.

sorry dat ik vragen blijf stellen. Ik zat nog even naar mijn rad 240 te kijken. Ik heb nu deze in mijn lijstje Black Ice GT Stealth 240 black - XFlow maar ik zag ook nog deze staan. Black Ice GT Xtreme Lite 240

Welke van de 2 is beter? Prijs verschil vind ik niet zo heel veel.

Volgens mij als deze vraag beantwoord is, kan ik bestellen. Met een beetje geluk kan ik dan de komende 2 weken hobbien. Want mn broertje is op vakantie en dan kan zijn pc gebruiken, ben dan niet zonder pc :icon_razz:

Huidige winkelwagen: HighFlow Computer Cooling Shop - Uw shop voor PC waterkoeling, luchtkoeling, modding, behuizingen en gaming! - Set 1
 
De Xtreme Lite moet iets beter presteren.

De Xflow heeft de aansluitingen voor fittingen verdeelt aan beide kanten, dat kan in sommige systemen handiger zijn.

De Xtreme Lite heeft zoals de meeste radiatoren de aansluitingen voor de fittingen gewoon naast elkaar aan 1 zijde.
 
Dat past, er passen geen 13mm (1/2) schroeffittingen naast elkaar op dat blok.
(overigens makkelijk op te lossen door een 45 graden adapter)

Maar met 10mm (3/8) fittingen die jij hebt heb je dat probleem dus niet.
 
Dat past, er passen geen 13mm (1/2) schroeffittingen naast elkaar op dat blok.
(overigens makkelijk op te lossen door een 45 graden adapter)

Maar met 10mm (3/8) fittingen die jij hebt heb je dat probleem dus niet.

Hoi Freddy

bedankt voor al je hulp met het samenstellen. Zojuist bestelling afgerond. Nu wachten op de spullen en dan zal ik op een ander deel van het forum actief zijn denk ik :)
 
RAD vragen

Hoi Freddy

Mijn computerkast is leeg. Wilde nu bepaalde dingen weg gaan snijden voor mijn radiatoren. Bovenin is geen probleem, maar onderin moet ik wat meer wegsnijden. Weet jij of ik ergens een mal kan vinden voor de Black Ice GT Extreme 240. Zodat ik een mooi passend gat kan maken (edit: inmiddels template gevonden)

Verder heb ik nog wel een vraag over mijn triple 360 radiator. Ik heb deze doos zojuist opengemaakt en achter op de doos staat dat er schroeven bij zouden zitten om fans te monteren en om de radiator aan de behuizing te monteren. Maar ik heb deze schroeven niet in de doos gevonden. Wel een paar flyers en silicone rubbers maar dat was het.

Verder be ik vast begonnen met wat dingen te monteren, nu vraag ik me af of het volgende mogelijk is. Ik heb mijn pomp MCP655 voorzien van de nieuwe top RP450. Verder heb ik Koolance Reservoir Coupler aangesloten. DAarop komt mijn reservoir. Ben ik nu bij mijn reservoir verplicht om de bovenste aansluiting te gebruiken als in voor mijn loop of ik kan ik ook nog de in en out op van de rp450 top gebruiken? want dan kan ik de bovenste aansluiting als fillpoint gebruiken

Edit2: Hoi Freddy ik ben zojuist begonnen met het aansluiten van mijn gpu cooler. Maar volgens mij heb ik toch het verkeerde block. Zie bijgevoegde foto. Als ik de verkeerde block mocht hebben. Wat nu? Heb bij de eerste de thermal pads al gebruikt. Omdat ik er vanuit ging dat ik de goeie had, omdat ik het specifiek nog in deze thread gevraagd had.

Alvast bedankt voor je antwoord

groet
Barry
 

Bijlagen

  • gpu.jpg
    gpu.jpg
    239,5 KB · Weergaven: 8
Laatst bewerkt door een moderator:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
HighFlow Playstation 5 waterkoeling met de EK-QuantumX CoolingStation Monoblock for PS5 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
M Complete waterkoeling systeem voor de eerste keer Waterkoeling 4
D Vertical GPU mount die geschikt voor waterkoeling met active backplate Overige Koeling 1
Ubbidude Zwik waterkoeling spul Koeling 0
L Pc moederbord/ waterkoeling/grafischekaart Advies Waterkoeling Setup 3
D Aanvraag voor informatie en advies voor GPU waterkoeling HighFlow Forum 2
M Algemen waterkoeling vragen Waterkoeling 1
T Welke waterkoeling setup? Waterkoeling 1
D Advies voor waterkoeling setup GPU Advies Waterkoeling Setup 3
W Advies waterkoeling pc build Advies Waterkoeling Setup 1
J 1st time waterkoeling; Fitting t.o.v. tubing size & custom waterkoeling reservoir maken Waterkoeling 3
S Intel NUC 10th gen i7 waterkoeling. Waterkoeling 9
M Hulp nodig voor waterkoeling Advies Waterkoeling Setup 1
W [i9-10980XE] Waterkoeling advies Advies Waterkoeling Setup 3
S Ik wil een Custom waterkoeling maken Waterkoeling 4
W Hulp voor 1e waterkoeling setup RTX 3090 en intel 8700k Advies Waterkoeling Setup 5
Bl4ckj4ck666 GPU waterkoeling advies gevraagd. En CPU mee waterkoelen? Advies Waterkoeling Setup 90
I Advies waterkoeling asus strix rog 5700xt 300 euro Advies Waterkoeling Setup 1
R waterkoeling probleem a.u.b help Waterkoeling 16
S Custom waterkoeling setup HighFlow Forum 7
T Aansluiting waterkoeling probleempje Waterkoeling 5
T Waterkoeling voor Gigabyte RTX 3090 Turbo 24G Waterkoeling 9
7 Hulp met samen stellen 3080 waterkoeling Waterkoeling 2
C Een waterkoeling loop maken in mijn pc ? Waterkoeling 5
S Benodigdheden voor GPU waterkoeling Waterkoeling 2
W Vraag over waterkoeling Waterkoeling 2
N Advies en informatie mbt tot een waterkoeling setup Advies Waterkoeling Setup 4
T Advies Waterkoeling Setup Waterkoeling 3
J Waterkoeling videokaart + cpu Waterkoeling 42
Jason GIVEAWAY! Complete Waterkoeling Set - EK-KIT Classic RGB P360 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
J RX 5700 waterkoeling Waterkoeling 1
Jason Complete Waterkoeling Kits (XSPC, Alphacool, EK Waterblocks, Bitspower en Thermaltake) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
L Waterkoeling HP RTX 2080Ti Advies Waterkoeling Setup 3
O Hulp nodig voor waterkoeling Waterkoeling 1
M Waterkoeling voor terrarium Advies Waterkoeling Setup 21
Jason Corsair Hydro X Series XR5 240mm en 360mm Waterkoeling Radiatoren - White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
P advies waterkoeling Waterkoeling 7
D Krachtigste waterkoeling setup voor AMD 3990x Advies Waterkoeling Setup 4
T 1ste keer waterkoeling - budget tot max 1000 - cpu i7 4770 gpu evga gtx 1660 ti Advies Waterkoeling Setup 9
X AIO waterkoeling MSI 2080TI Gaming X TRIO Advies Waterkoeling Setup 6
P Nieuw - 1ste keer waterkoeling CPU+GPU Advies Waterkoeling Setup 26
S Waterkoeling lian li pc-o11 dynamic xl - Threadripper 3960x Waterkoeling 1
T waterkoeling MSI GeForce RTX 2080 Ti GAMING X TRIO 11GB max 300euro Advies Waterkoeling Setup 47
P Advies nodig voor waterkoeling (1e keer) Advies Waterkoeling Setup 7
B Advies over waterkoeling GPU & CPU Advies Waterkoeling Setup 3
iSP Geschikte waterkoeling cpu bracket gezocht voor project Overige Koeling 7
D Waterkoeling €750, 3600x & 1080 Ti Advies Waterkoeling Setup 17
T Help bij reparatie waterkoeling (alvast dank) Waterkoeling 1
R Advies nodig | WaterKoeling | Lian Li DK-04 Advies Waterkoeling Setup 270
B Waterkoeling set voor 2080ti Advies Waterkoeling Setup 8

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan