- Wat is jouw budget?
Mag ergens hier tussen uit komen,liefst binnen het budget
- Wat is jouw hardware?
I7920, Asus 5870(1jaar oud),Gigabyte -EX58-UD5-Corsair Dominator 6GB 1600mhz
- Welke behuizing heb je?
CoolerMaster CM-690 II
- Welke hardware wil je gaan waterkoelen?
CPU,GPU en als het budget toelaat ook het moederboard.
- Waarom wil je gaan waterkoelen (stilte, optisch, overclocken, etc.)?
Gaat mij er om dat het een stukje stiller is en als het mee zit ook nog iets minder warm zal worden, met wel een lichte overklock naar 3,4-3,6 ghz.GPU wil ik niet overklocken.
- Waar wil je de radiator gaan plaatsen?
Als het makkelijk kan in de kast maar mag ook aan de buitenkant.
- En overige informatie die van toepassing kan zijn
Even een kleine toelichting: heb wel het 1 en ander gelezen, maar ik denk dat jullie er meer verstand van hebben en ik wel de juiste keuze kan maken.
-Met de setup die ik heb kan ik dan uit de voeten met 1 240 radiator of moet ik er 2 nemen?
-Heeft het nut om het moederboard te koelen met water, als ik maar richting de 3,6 wil overklocken.(heb een D stepping CPU)
Als laatste ik ben niet bekend met alle merken in de shop en kan ik moeilijk een keuze maken.(liefst goed en dat er niets gaat lekken na montage:icon_smile
Wie kan mij hier in advies geven?,gaat mij niet zo zeer om het uiterlijk maar dat het zijn werk doet.
Alvast bedankt.
Mag ergens hier tussen uit komen,liefst binnen het budget
- Wat is jouw hardware?
I7920, Asus 5870(1jaar oud),Gigabyte -EX58-UD5-Corsair Dominator 6GB 1600mhz
- Welke behuizing heb je?
CoolerMaster CM-690 II
- Welke hardware wil je gaan waterkoelen?
CPU,GPU en als het budget toelaat ook het moederboard.
- Waarom wil je gaan waterkoelen (stilte, optisch, overclocken, etc.)?
Gaat mij er om dat het een stukje stiller is en als het mee zit ook nog iets minder warm zal worden, met wel een lichte overklock naar 3,4-3,6 ghz.GPU wil ik niet overklocken.
- Waar wil je de radiator gaan plaatsen?
Als het makkelijk kan in de kast maar mag ook aan de buitenkant.
- En overige informatie die van toepassing kan zijn
Even een kleine toelichting: heb wel het 1 en ander gelezen, maar ik denk dat jullie er meer verstand van hebben en ik wel de juiste keuze kan maken.
-Met de setup die ik heb kan ik dan uit de voeten met 1 240 radiator of moet ik er 2 nemen?
-Heeft het nut om het moederboard te koelen met water, als ik maar richting de 3,6 wil overklocken.(heb een D stepping CPU)
Als laatste ik ben niet bekend met alle merken in de shop en kan ik moeilijk een keuze maken.(liefst goed en dat er niets gaat lekken na montage:icon_smile
Wie kan mij hier in advies geven?,gaat mij niet zo zeer om het uiterlijk maar dat het zijn werk doet.
Alvast bedankt.