Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nu de donkere dagen voorbij zijn, leek het mij wel handig om een LED lichtpunt te worden.
LEDspots die vergelijkbaar zijn met een 80W halogeen en een Fenix TK 15 zaklamp. Nu ook 's avonds het gevoel dat de zon volop brand. De zaklamp kan bijna net zoveel licht geven en is draagbaar. Bekijk bijlage 21425
HP Pavilion g6 1350ED tweedehands aangeschaft voor mijn zus. Helaas stond er wel KMSpico op, wat dus duid op een illegale Windows / Office versie. Office is inmiddels legaal, moet nog kijken wat ik ga doen aan de Windows 10 Pro N die erop staat.
En twee weken terug 2 Manfrotto Autopoles met 2 Manfrotto Superclamps. Aangezien de wanden van mijn studio niet de beste zijn en ik mijn wandbeugels eens wilde gaan gebruiken was dit de beste oplossing. Hangt een rol vinyl (zwart) aan, een witte rol papier en nog ruimte voor een extra rol dus een aardig groot gewicht. Autopoles klem je tussen de vloer en plafond. Kost wat maar dan heb je ook wat.
Nog niet mogen ophalen, betaling geschied dinsdag pas omdat ik de papieren in orde wil hebben tot dan.
Wel al een voorschot betaald van 500€.
Stuurt lekker, alleen nog niet op m'n eentje mogen testen Grote baas zat bij mij achterop ondanks ik nog nooit met een passagier heb gereden.
Gewicht is ongeveer 210kg, stuurt lichter, maar voelt zwaarder aan dan mijn Freewind die evenveel woog
Had een Nintendo NES Classic gekocht via Marktplaats. Kreeg een beetje het gevoel dat ik opgelicht werd, levertijd schoof steeds op en kreeg antwoorden die mijn alarmbellen deed rinkelen.
Maar gisteren stond de pakketjes man aan de deur met een klein doosje.
En warempel:
Inclusief 2 verlengkabels (links) en extra controller (rechts, is alleen geen originele).
Hilarisch klein dat ding.
:055:
Standaard wordt hij geleverd met 30 games. De kerel waar ik hem van gekocht heb heeft hem gehackt naar 270 games .
Wat leuke spulletjes ontvangen van Yorick voor de HAF Pipe Spectrum build, vandaag de laatste voorbereidingen en morgen word het de loop drainen, alles er zowat uit en dit alles erin, bijna klaar voor The Party.