Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heb hem al een korte tijd alleen nooit gepost.
Winmau Laser Oche. (oche is de afstandslijn of balk bij het darten)
Tape werkt niet op zwart tapijt en een balkje is onhandig want heb natuurlijk ook klanten in de studio en heb zelf ook geen zin om te struikelen. Nu een mooie strakke laser lijn.
Eind December Corsair RMA ticket aangemaakt ivm een probleem met de coating van mijn Scimitar, na een hoop heen en weer gestuurd te worden (naar Bit Tech aangezien het een MOTM prijs was) heeft een goede maat van me Corsair is even op de vingers getikt en het geregeld.
Vandaag eindelijk de vervangende muis mogen ontvangen, de Pro versie nog wel, gek genoeg is ie geel waar de oude zwart was maar mij hoor je niet klagen, ziet er best gaaf uit Bekijk bijlage 21251
Leuke bijkomst is dat een software issue die ik dacht kwam van mijn PC ook gefixt is, bleek dus ook aan de oude muis te liggen
*oude muis rechts
Vandaag 2 pakketjes van Ali binnengekregen: een HDMI naar VGA dongle (en die wél werkt) en een douchespeaker, want mijn smartfoon is niet echt waterdicht en de vorige speaker is kapot gegaan
Vandaag 2 pakketjes van Ali binnengekregen: een HDMI naar VGA dongle (en die wél werkt) en een douchespeaker, want mijn smartfoon is niet echt waterdicht en de vorige speaker is kapot gegaan