• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Wat heb jij net gekocht/gekregen??

haal dan ook gelijk een bee*r : <iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/kidWipZLE2g" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Edit

Net de postbode gered van de hond. Hier op ameland stappen die lui gewoon naar binnen en zetten het in de gang neer. Helaas voor de postbode stond de gangdeur open. En was ik boven bij de kleine :D. Geen medelijden mee moeten ze maar aanbellen..

Thx to all :freddy:

Bekijk bijlage 4630
 
Laatst bewerkt:
Bekijk bijlage 4631
Mhmm... Gene-z en 16gb ddrr3
Mooi ding hé, zo'n Gene-Z. Die heb ik zelf ook. Is dit de PCI-E 3.0 versie?
En in welke behuizing ga jij 'm gebruiken?
Ik mis zelf helaas de extra PCI en PCI-E aansluitingen die je op een ATX bord wel hebt. Wilde een geluidskaart gaan aanschaffen, maar dan kan ik geen CrossFire meer draaien. ;) Of ik zou het in die PCI-E X6 (geloof ik) moeten proppen, maar dan hou je ook weinig ruimte over. Word echt tijd voor een waterkoeling...
 
Mooi ding hé, zo'n Gene-Z. Die heb ik zelf ook. Is dit de PCI-E 3.0 versie?
En in welke behuizing ga jij 'm gebruiken?
Ik mis zelf helaas de extra PCI en PCI-E aansluitingen die je op een ATX bord wel hebt. Wilde een geluidskaart gaan aanschaffen, maar dan kan ik geen CrossFire meer draaien. ;) Of ik zou het in die PCI-E X6 (geloof ik) moeten proppen, maar dan hou je ook weinig ruimte over. Word echt tijd voor een waterkoeling...
Zekers. Dit is neit de PCIe 3 versie, dat heb ik ook niet echt nodig. Hij gaat in mn HAF 912, waar ik een mod mee ga doen. Maar eerst wachten op een nieuwe CPU.
 
21e6ccw.jpg


Voor in de laptop. :)
 
idd Een kabeltje van SATA naar USB. Hoort bij de notebook kit waar ook Norton Ghost bij zit. :)

830%20Series%20SSD%203.jpg
Hmm, ik ga binnenkort ook een Samsung 830 aanschaffen, maar dat kabeltje zit alleen bij de Notebook versie? Of ook Desktop versie?
Schilt maar een paar euro en een bracket, welke bij de Desktop versie zit, had ik toch al.

Wellicht dan de Notebook versie kopen want de SSD's zijn hetzelfde lijkt me.
 
vandaag een heel mooi pakketje ontvangen,
hierin zat:
- ECS MCP61SM-AM mATX moederbord (socket AM2),
- AMD Athlon 64 X2 4200+
- 2Gb DDR2 geheugen
- DVD Brander

Van WWWICKED

Foto's volgen waarschijnlijk nog wel, het licht nu mooi in mn kast te draaien

Aan dit systeem heb ik een HDD gekoppeld, 200GB
Cooler Master 400w voeding
Netgear GA311 1000MB/S netwerk kaart

Dit allemaal heb ik eerder ook van onze beste vriend WWWICKED mogen ontvangen.

Daarom noem ik dit ook de (WW)WICKED PC


THNX Mark
 
Hmm, ik ga binnenkort ook een Samsung 830 aanschaffen, maar dat kabeltje zit alleen bij de Notebook versie? Of ook Desktop versie?
Schilt maar een paar euro en een bracket, welke bij de Desktop versie zit, had ik toch al.

Wellicht dan de Notebook versie kopen want de SSD's zijn hetzelfde lijkt me.

Desktop kit:

830%20Series%20SSD%204.jpg



Maar net de laptop opgestart. Sneller dat zeker, maar wat me vooral opviel en waar ik erg verrast blij mee ben: bijna niets meer te horen! :p Denk dat ik maar eens wat centen ga sparen om m'n main PC vol te stoppen met die dingen. :D
 
vooral t Lamptron kitje... Sinterklaas Kadopaier om t blikje, en in een doosje, doosje dichtgetaped, en daarom nog eens S-klaas papier!! :p
Bij kadootjes is het uitpakken het leukst, vandaar de extra verpakking :p. Have fun with it.

Daarom noem ik dit ook de (WW)WICKED PC.
THNX Mark
Your welcome, denk dat jij er meer mee kan dan ik.


Wat de Samsung 830 betreft, de Desktop kit heeft niet zo'n kabeltje:

s830_64_03.jpg


---

Paar dagen terug van Vincent een mooie witte doos overgenomen:

shroudvinc1.jpg


Tot mijn verbazing en verrassing heeft hij een Koolance 2x140 shroud meegestuurd:

shroudvinc2.jpg


Top Vincent, your a true friend.
 
Dan doe je iets niet goed. ;) Maar sommige hebben Professional nodig om bepaalde redenen, en dan kost het je ineens het dubbele voor een OEM. Jij zal vast ook een OEM hebben genomen, dus je bent alsnog illegaal bezig. ;)



Met 70 % korting :p



Vista was een flop! Windows 7 is veel beter!

het ligt eraan wat jij met ''fout'' bedoeld aangezien ik niet vind dat ik wat fout doe. Als ik het gewoon gebruik en die windows crashed ineens (bijvoorbeeld) dan doe ik niet iets fout lijkt me? :)

En dan nog: het is en blijft mijn keuze.

en daarbij: ik zeg niet dat ik legaal bezig wil zijn. ik vind legale windows veel beter. En al zou ik illigaal bezig zijn.. dan moet je naar de verkoper bij alternate gaan en het hem vertellen aangezien hij het aan mij adviseerde..

En volgens mij is het niet illigaal aangezien je bij alternate op de site ''OEM / systembuilder'' ziet staan.. en laat ik nou net mijn eigen pc hebben gebouwd.. oftewel systembuilder.. En op het doosje staat ook ''UITSLUITEND bedoeld voor systeembouwers'' Ik bouw een systeem en wie weet verkoop ik het wel aan een ander.. dan moet deze windows dus ook direct mee (aangezien ik toch aan het kijken/sparen ben voor een nieuwe pc ben ik niet illigaal bezig). Dus aub ga eerst wat informatie in winnen voor je zulke dingen post. ;)
 
het ligt eraan wat jij met ''fout'' bedoeld aangezien ik niet vind dat ik wat fout doe. Als ik het gewoon gebruik en die windows crashed ineens (bijvoorbeeld) dan doe ik niet iets fout lijkt me? :)

En dan nog: het is en blijft mijn keuze.

en daarbij: ik zeg niet dat ik legaal bezig wil zijn. ik vind legale windows veel beter. En al zou ik illigaal bezig zijn.. dan moet je naar de verkoper bij alternate gaan en het hem vertellen aangezien hij het aan mij adviseerde..

En volgens mij is het niet illigaal aangezien je bij alternate op de site ''OEM / systembuilder'' ziet staan.. en laat ik nou net mijn eigen pc hebben gebouwd.. oftewel systembuilder.. En op het doosje staat ook ''UITSLUITEND bedoeld voor systeembouwers'' Ik bouw een systeem en wie weet verkoop ik het wel aan een ander.. dan moet deze windows dus ook direct mee (aangezien ik toch aan het kijken/sparen ben voor een nieuwe pc ben ik niet illigaal bezig). Dus aub ga eerst wat informatie in winnen voor je zulke dingen post. ;)
Lees dit maar eens: Microsoft legt verkoop oem-versies Windows 7 niet aan banden | Core | Tweakers.net Nieuws
Je hoort zo'n OEM DVD bij je PC onderdelen te kopen.
 
Lees dit maar eens: Microsoft legt verkoop oem-versies Windows 7 niet aan banden | Core | Tweakers.net Nieuws
Je hoort zo'n OEM DVD bij je PC onderdelen te kopen.

Onderdelen gekocht, w7 erbij.. Pc verkopen en geen gezeur..

''Als u dit pakket opent, houdt u zich aan het volgende:''
''Elke afzonderlijke softwaregebruiksrechtovereenkomst in dit pakket mag UITSLUITEND worden gedistribueerd met een volledig geassembleerd computersysteem''
en nog een paar punten maar te veel typwerk.

Ik heb ook een sticker erbij gekregen die ik OP mijn kast moet plakken met daarop de windows gegevens..

Like i said: ik ben bezig voor een andere pc.. Dus dit is maar tijdelijk. ;) zeker nadat mijn legaal verkregen windows 7 gecrashed was + een worm in zat die niet verwijderd kon worden.. (was windows via school maar was alleen voor het gebruiken VOOR school.. en aangezien ik van school af ben werkte de windows niet meer).

en dan nog iets: al zou ik illigaal bezig zijn.. wat heeft dat te maken met het niet fijn vinden van een illigale WINDOWS VERSIE..

Illigaal bezig zijn - illigale windows versie niet fijn vinden.. ik snap de koppeling naar elkaar niet? Ik vind legale windows versie fijn.. of ik het dan illigaal verkegen heb en illigaal bezig ben is iets heel anders waar het nu dus niet over gaat.

Dus alsnog: stop maar met die discussie.. het is klaar. ik heb een legale windows ben tevreden en als ik illigaal bezig ben lekker boeiend.

einde discussie.

On topic: Belletje gedaan en afspraak gemaakt voor het spuiten van mijn voorbumper en voorspoiler/lip (hoe je het wilt noemen) van mijn auto. de 18e gaat het van mijn auto af en wordt het weg gebracht. (meneer had het druk deze week + aankomende woensdag weer werken en dan de 18e thuis dus gelijk meneer aan de slag met mijn bumper)!
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
DieHard Wat heb jij zojuist veranderd aan je pc? Algemene Discussies 2
Vannos Wat voor schoenen heb jij ? Algemene Discussies 54
Wouter Wat heb jij voor campzone dat we kunnen gebruiken? Lan Party 26
Joren Wat heb jij gekregen van St.klaas? Algemene Discussies 29
Celly Het wat-heb-jij-vandaag-gesloopt-topic Hardware & Software 15
Vannos Wat voor luchtje heb jij ? Algemene Discussies 54
Bl4ckj4ck666 Cable management, zelf kabels maken, wat heb ik nodig Cases en Modding 16
anub1s18 wat heb je nodig voor een interne usb kabel te maken? Cases en Modding 2
N Eerste waterkoeling set gekocht maar wat heb ik nog meer nodig? Waterkoeling 4
D Als beginner heb ik een vraagje over wat ik moet kopen Advies Waterkoeling Setup 8
B Wat heb ik nodig voor een simpele drain port Waterkoeling 4
D Mijn eerste hard pipe water loop en ik heb wat vragen. Waterkoeling 4
H [CLOSED] Wat ik nog hier rondslingeren heb Gesloten 1
AzzKickr Wat voor water blocks heb ik op de kop getikt ? Waterkoeling 3
Wally1987 [IN-ACTIVE] Alles wat ik heb Verkocht 20
M eerste waterkoeling set graag wat advies over wat ik heb uitgezocht Advies Waterkoeling Setup 20
Sw333t Fillport benodigheden. Wat heb ik nodig? Waterkoeling 9
J Wat heb ik allemaal nodig?? Waterkoeling 6
ShockRaver D5 + reservoir? wat heb ik allemaal nodig? Waterkoeling 26
Sw333t Wil gaan kijken naar een WC setup, maar snap er weinig van wat ik allemaal nodig heb. Advies Waterkoeling Setup 5
V Heb je en wat heb je op 4 juni gestemd? Algemene Discussies 21
S hey kan iemand me helpen met wat ik nog nodig heb Waterkoeling 27
W Twijfels over koelcapaciteit radiator, wat zouden jullie doen? Waterkoeling 6
D Watercooling newbie met wat vraagjes voor een 3080 en Ryzen 3600 Waterkoeling 13
iSP Kast(delen) op maat laten maken, wat en waar? Cases en Modding 3
M Wat past in een Meshify 2 XL Waterkoeling 4
mixedup wat zouden deze spullen nog waard zijn Wat is dit nog waard? 2
P Wat is beter: 4k TV op HDMI of 4k Monitor op DP? Hardware & Software 3
Das Experiment De Overheid, wat vind je ervan? Algemene Discussies 29
D Zelf cable sleeven en nog wat andere kleine vragen Cases en Modding 1
I 1e keer Waterkoeling, maar wat zijn de beste/handigste onderdelen??? Advies Waterkoeling Setup 2
Havvie Koeling wat voelt als een warm bad HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
R wat voor mount voor d5 pomp/ res combo Advies Waterkoeling Setup 1
R Wat vragen van een beginner Waterkoeling 3
Freddy MTN Spuitbussen/lak alle kleuren, voor ieder wat wils :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
M Uitgekeken op huidige build,wat nu? Waterkoeling 4
M Phobya Xtreme 200 - 85mm V.2 - Full Copper met wat accessoires HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
D nieuwe pc? wat denken jullie ervan? Hardware & Software 7
Stephan---pro Windows 7 naar fabrieks instellingen wat nu ? Algemene Discussies 8
arwin74 TP13 misschien wat vroeg maar....... Lan Party 40
E wat te doen met waterschade aan hout? Algemene Discussies 2
Hightower wat vinden jullie van de nieuwe call of duty advanced warfare Gaming 7
mixedup [CLOSED] wat is de waarde van dit Gesloten 3
L Wat te doen als er een lek is en moederbord is verzopen tijdens het leaktesten Waterkoeling 8
MauriceDW Tja wat zal ik eens zeggen :P Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
P wat kan ik het beste pakken??? Advies Waterkoeling Setup 13
N Graag wat hulp met dimensioneren van waterkoel capaciteit Advies Waterkoeling Setup 2
P [CLOSED]Wat is deze behuizing nog waard? Gesloten 1
P [CLOSED]Wat is dit nog waard: TP-Link TL-WA801ND Gesloten 1
V Wat voor videokaart kan ik het beste aanschaffen voor 4 monitoren ? Hardware & Software 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan