Onderdelen gekocht, w7 erbij.. Pc verkopen en geen gezeur..
''Als u dit pakket opent, houdt u zich aan het volgende:''
''Elke afzonderlijke softwaregebruiksrechtovereenkomst in dit pakket mag UITSLUITEND worden gedistribueerd met een volledig geassembleerd computersysteem''
en nog een paar punten maar te veel typwerk.
Ik heb ook een sticker erbij gekregen die ik OP mijn kast moet plakken met daarop de windows gegevens..
Like i said: ik ben bezig voor een andere pc.. Dus dit is maar tijdelijk.
zeker nadat mijn legaal verkregen windows 7 gecrashed was + een worm in zat die niet verwijderd kon worden.. (was windows via school maar was alleen voor het gebruiken VOOR school.. en aangezien ik van school af ben werkte de windows niet meer).
en dan nog iets: al zou ik illigaal bezig zijn.. wat heeft dat te maken met het niet fijn vinden van een illigale WINDOWS VERSIE..
Illigaal bezig zijn - illigale windows versie niet fijn vinden.. ik snap de koppeling naar elkaar niet? Ik vind legale windows versie fijn.. of ik het dan illigaal verkegen heb en illigaal bezig ben is iets heel anders waar het nu dus niet over gaat.
Dus alsnog: stop maar met die discussie.. het is klaar. ik heb een legale windows ben tevreden en als ik illigaal bezig ben lekker boeiend.
einde discussie.
On topic: Belletje gedaan en afspraak gemaakt voor het spuiten van mijn voorbumper en voorspoiler/lip (hoe je het wilt noemen) van mijn auto. de 18e gaat het van mijn auto af en wordt het weg gebracht. (meneer had het druk deze week + aankomende woensdag weer werken en dan de 18e thuis dus gelijk meneer aan de slag met mijn bumper)!