Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Paar dagen geleden weer een case van nanoxia ontvangen om te testen en zo nodig wat verbeteringen door te geven, snel mijn systeem er ingezet.
Ook nog wat fittingen en nog een paar speciale dingetjes voor een build deze maand.
Ik heb we iets "moois" gekregen... een klapband na een aanrijding met een voorwerp op de A4 bij Schiphol.
Met 120 per uur door het verkeer hem aan de kant van de weg weten te krijgen. Was niet de enige zag ik want ook op de terug weg nog 2 auto's aan de kant zien staan. Zelf heb ik het voorwerp niet gezien, volgens de ANWB meneer kan het een moer of iets van die geest zijn geweest. Dat ik over die 3 banen die ik ben overgestoken niks geraakt heb is wellicht een klein wonder...
Die is dus goed stuk...
En met daglicht, dat ding is 360 graden _helemaal_ door.
Daarna ff 4 winterbandjes gescoord met nieuwe velgen want de velg was ook helemaal naar de getver.
Kan ie wel hebben, wel geen staal zoals de mijne maar moet maar even zo.
Na al meer dan een halfjaar (of eigenlijk meer dan een jaar waarschijnlijk) een deels defecte router te hebben (wifi werkte soms niet, werd de laatste tijd heel erg) heb ik na een kort telefoontje een nieuwe mogen ontvangen
Die oude was 3 jaar oud
Deze heeft 2.4Ghz en 5Ghz wifi signaal, belangrijkste ervan is dat deze niet alleen de beneden verdieping dekt maar het hele huis zelfs met het 5Ghz signaal
Omdat ik had geholpen met een klusje bij n maat van me, Lego Star Wars 8088 Arc170 Starfighter uit 2010 nog nieuw in doos ������