Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heb mezelf maar een kerstcadeau gegeven.
3 tier synth/keyboardstand. Ding stond in 10min alleen ben 2 uur bezig geweest met de kabels en adapters. (voor de foto moest ik even de extra TL verlichting aanzetten)
Armoede he? nu zijn wij weer normale burgers met normale stoelen.
Maar het kan zijn dat het weer een fout in het systeem is dat het uiteindelijk wel D-box stoelen zijn.
3 maanden geleden ging de GPU van me zeer jonge broertje (14jr) kapot.
Ik heb hem destijds een oude GPU van mezelf gegeven om toch even vooruit te kunnen.
Sinds kort is hij verjaard waarop ik besloot hem te verwennen, zojuist aangekomen:
Een Asus Transformer Book T200T (links op de foto)
Gescoord voor 150€ van een oude man die het nieuw had gekocht (zit nog garantie op) ter vervanging van mijn Acer Switch 10.
Pro: Groter scherm, ethernet poort, USB 3.0, front & back camera, 500GB extra opslag d.m.v. extra harde schijf in het dock
Con: Zwaarder, onhandige knoppen, niet "flippable"
Ongeveer dezelfde specs (32gb eMMC en 2GB ram) alleen heeft de asus een Intel Z3775 en de acer een Z3754
Bandenspanning/temperatuur monitor voor tijdens het motor rijden.
Heb weleens onterecht het gevoel een lekke band te hebben ( bv als hij een beetje zwabbert met die gladheid ) en dat kan ik nu mooi uitsluiten.