Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vandaag een producttafel overgenomen van een collega fotograaf.
Redelijk groot en staat nu al bijna in de weg maar voor 100 euro kon ik hem niet laten staan. Overigens wel vriendenprijs. Ieder ander mocht 250 euro dokken
En aangezien we toch al met geld aan het smijten zijn heb ik gisteren nieuwe surround dartverlichting gehaald.
Geen schaduwen meer van de pijlen.
Aangezien de rijstijl steeds "pittiger" word eerst maar eens een fatsoenlijk motorpak gekocht voor als het niet regent.
Zal bij een val toch beter beschermen als die halve mm van mn textiel pak.
Nieuwe lens erbij, gratis gekregen omdat het diafragma niet elke keer perfect werkt, gelukkig is dat voor stilstaande niet levende objecten geen probleem want dan kun je het een paar keer proberen.
Het is een Canon Macro Lens 100mm 1:2.8 (de meest linkse) en hier is een plaatje van de verzameling tot nu toe.
Hoef ik die al niet meer te lenen vanaf nu
Heb me toch maar Overwatch gekocht. Via vrienden toch een beetje laten ompraten :043:
Heb nog geen minuut gespeeld haha, maar zullen zien of ik het inderdaad leuk ga vinden (en of ik er eigenlijk wel tijd voor heb lol).
Battlefield is ook in aantocht, dus wordt afwegen :hmm
De oude (en iets tragere) Harmony 1100 vervangen voor een Harmony Elite.
Kost wat en is 3 uurtjes instellen maar nu echt heel tevreden! Zelfs de airco doet mee
Voornamelijk door de IR blasters (weerkaatsen tegen muren en deurtjes), bluetooth compatibility (oude Wii bijv)
en je kan alles ook via wifi of Bluetooth via je mobiel bedienen.
Heb die een stapje er onder icm hub.
Heb ook een kastje er bij besteld zodat ik spul van "klik aan klik uit" er mee kan bedienen.
Kun je ook 230V schakelen enzo.
Jaren terug heb ik al eens thuis gespeeld met Eaton Xanura dimmers en IR/RF-->230V ontvangers.
Uren werk aan gehad, nadat mijn zwager ook nog eens een stofzuiger in 1 van de gedimde stopcontacten stak was ik er klaar mee.
Voor verlichting liever gewoon harde knoppen (dimmers)