Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Is er echt een aparte kabel nodig voor CANbus? Ik dacht dat je de lader direct op de accu kan aansluiten.
Let er wel op dat de lader eerst in de juiste modus wordt gezet. Anders bestaat de kans dat de elektronica van de motor kapot gaat door de lader. In de handleiding van de lader staat hoe je deze in de CANbus modus zet. Als ik het goed heb moet je de + en - van de lader aan elkaar houden en dan spanning op de lader zetten. Wanneer bepaalde ledjes gaan knipperen staat deze in CANbus modus.
Is er echt een aparte kabel nodig voor CANbus? Ik dacht dat je de lader direct op de accu kan aansluiten.
Let er wel op dat de lader eerst in de juiste modus wordt gezet. Anders bestaat de kans dat de elektronica van de motor kapot gaat door de lader. In de handleiding van de lader staat hoe je deze in de CANbus modus zet. Als ik het goed heb moet je de + en - van de lader aan elkaar houden en dan spanning op de lader zetten. Wanneer bepaalde ledjes gaan knipperen staat deze in CANbus modus.
Ik sta in de finale. Voor wie nog niet gestemd heeft: STEMMEN AUB .
[MENTION=1]Freddy[/MENTION] : Mocht ik winnen, heb jij nog een grote poster met het HF logo erop?
Sinds half Nederland op dag 1 een Iphone 7 wilt bemachtigen en zijn oude telefoon dumpt..
Voor een mooi prijsje een Iphone 6s 64GB kunnen aanschaffen in nieuwstaat
Was me wel een klusje zeg, Whatsapp en alle andere meuk van Android naar de Iphone over te zetten.